Problem WiFi u klienta

WIFI, LTE, dvoubodové spoje, antény atd. Vlákna zaměřené přímo na problematiku MikroTik/RouterBoard a Ubiquiti prosím směrujte do příslušného fóra, viz výše.
basty
Příspěvky: 1628
Registrován: 12 years ago
Kontaktovat uživatele:

Problem WiFi u klienta

Příspěvekod basty » 3 months ago

Klient má vše, jak každý jiný klient. Sxt a Tplink.

Má 2 samsungy mobily a různe se na nich vyskytuje hláška "připraveno k připojení až se zlepší kvalita sítě".

Nevíte co jim vadí? Samozřejmě jinde s tím nemá problém a i nějaký lte tmob. modem funguje.
0 x

hlavva
Příspěvky: 77
Registrován: 3 years ago

Příspěvekod hlavva » 3 months ago

S tímhle mám zkušenost u asusu.
Stačí v zařízeních zapomenout síť a znovu se přihlásit.
0 x

basty
Příspěvky: 1628
Registrován: 12 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod basty » 3 months ago

Zkoušeli jsme i jiný router co byl po ruce (evolveo) a stejný problém.
0 x

hlavva
Příspěvky: 77
Registrován: 3 years ago

Příspěvekod hlavva » 3 months ago

Problém, ale není v těch routerech, ale v těch Samsung telefonech. Je třeba dát v tom telefonu v menu wifi site zapomenout danou síť. A pak se znovu připojit (znovu zadat heslo).
0 x

sutrus
Příspěvky: 23
Registrován: 6 months ago

Příspěvekod sutrus » 3 months ago

Asi 4 týdny zpět jsem toto řešil na Turris routeru a Samsung zařízenímy. Ono to nepostihuje jenom Samsung telefony.

Řešení jsme nalezli dvě
Vypnout Samsungáckou zbytečnost "inteligentní přepínač sítě", který ale iteligetní vůbec není a napáchá víc škody jak užitku.
Nebo jak již zde padlo odebrat a znovu přidat wifi síť. Pak se ale cca. po týdnu problém opakoval.
0 x


Zpět na „Wireless“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů