ISPadmin 5 - <R>EVOLUCE

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
george.tu
Příspěvky: 122
Registrován: 11 years ago

Re: ISPadmin 5 - <R>EVOLUCE

Příspěvekod george.tu » 11 months ago

kdavid píše:Tak panove mam info ze ispadmin v4 konci v polovine roku 2019, pak uz jen v5 za abnormalne prachy. Nam to vycislili za 28tis mesicne. Takze kde to teda preklopime? Mame na to rok.


cože? to už je jako masakr.... kolik máte lidí že to je tolik? případně co tu cenu tak zvedlo? někdo tu psal 10-13 tis měsíčně...
0 x

pedro4444
Příspěvky: 754
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod pedro4444 » 11 months ago

kdavid píše:Tak panove mam info ze ispadmin v4 konci v polovine roku 2019, pak uz jen v5 za abnormalne prachy. Nam to vycislili za 28tis mesicne. Takze kde to teda preklopime? Mame na to rok.


kto ma chut sa hrat bud od ubnt alebo freenetis alebo kto nema cfcontrol ide ako hodinky za super cenu..
1 x

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3644
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod midnight_man » 11 months ago

Chlapci CF .....super komunikácia, podpora, čo treba dorobia....pomôžu.
0 x

kdavid
Příspěvky: 309
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 11 months ago

george.tu píše:
kdavid píše:Tak panove mam info ze ispadmin v4 konci v polovine roku 2019, pak uz jen v5 za abnormalne prachy. Nam to vycislili za 28tis mesicne. Takze kde to teda preklopime? Mame na to rok.


cože? to už je jako masakr.... kolik máte lidí že to je tolik? případně co tu cenu tak zvedlo? někdo tu psal 10-13 tis měsíčně...


Ahoj, mame neco malinko pres 10 tis zakosu. A cena neni 28 ale 38 tis korun/mesic jak mi to dnes kolega upresnil. Tak jsem dostal za ukol to do 6 mesicu premigrovat z ispadmina. A to je prej cena bez doplnkove technicke podpory :-D. Ta je kolem 5 az 10 tis mesicne :-D
0 x
David Kratochvil

ianek
Příspěvky: 114
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ianek » 11 months ago

Končí znamená konec aktualizací, nebo konec, nepojede aplikace , odepření přístupu k datům .... :) ?
0 x

kdavid
Příspěvky: 309
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 11 months ago

ianek píše:Končí znamená konec aktualizací, nebo konec, nepojede aplikace , odepření přístupu k datům .... :) ?


Konci znamena konec aktualizaci a technicke podpory/servisu/rozsireni licenci a pod. Proste mrtvy produkt.
1 x
David Kratochvil

ianek
Příspěvky: 114
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ianek » 11 months ago

kdavid píše:
ianek píše:Končí znamená konec aktualizací, nebo konec, nepojede aplikace , odepření přístupu k datům .... :) ?


Konci znamena konec aktualizaci a technicke podpory/servisu/rozsireni licenci a pod. Proste mrtvy produkt.


Takže žádná změna. Technická podpora typu všecko je v pořádku, špatně to používáte nově za 10tis/měs , to si můžou nechat.

Docela bych chtěl vidět toho zoufalce co jim to dá.
1 x

kdavid
Příspěvky: 309
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 11 months ago

ianek píše:
kdavid píše:
ianek píše:Končí znamená konec aktualizací, nebo konec, nepojede aplikace , odepření přístupu k datům .... :) ?


Konci znamena konec aktualizaci a technicke podpory/servisu/rozsireni licenci a pod. Proste mrtvy produkt.


Takže žádná změna. Technická podpora typu všecko je v pořádku, špatně to používáte nově za 10tis/měs , to si můžou nechat.

Docela bych chtěl vidět toho zoufalce co jim to dá.


Takze jak to pises, delaji to aj jinemu ne jen nam :D Vsechno je OK, proste to pouzivate jak by se nemnelo :D
0 x
David Kratochvil

ianek
Příspěvky: 114
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ianek » 11 months ago

kdavid píše:
ianek píše:
kdavid píše:
Konci znamena konec aktualizaci a technicke podpory/servisu/rozsireni licenci a pod. Proste mrtvy produkt.


Takže žádná změna. Technická podpora typu všecko je v pořádku, špatně to používáte nově za 10tis/měs , to si můžou nechat.

Docela bych chtěl vidět toho zoufalce co jim to dá.


Takze jak to pises, delaji to aj jinemu ne jen nam :D Vsechno je OK, proste to pouzivate jak by se nemnelo :D


Jasný, ta podpora v podstatě fungovala jen do té doby než jsme to koupili. To odpovídal snad do hodiny, pomáhal s instalací , všechno.

Potom to třeba některým zákazníkům začalo posílat roční faktury každý měsíc apod. Po nahlášení cca po měsíci odpověď vše je v pořádku. Těch událostí bylo víc a nikdy žádná chyba nebyla přiznaná a pak jsem jim přestal psát, protože smysl nikde, čekám měsíc , případně když tam zavolám tak mi řeknou že se to řeší a zase čekám ten měsíc.

Naposledy jsem teď upgradoval na 4.32 b 3 kde má být vylepšená hromadná fakturace , a to dopadlo tak , že při odesílání mailů to odeslalo 2 maily, vytížilo to na 30 minut server na 100% . Tak jsem tam volal jestli to můžu downgradovat a prý jo a proč nanapíšu na podporu :) . No tak napíšu a měsíc budu bez odeslaných faktur, to mě nějak nazajímá.
1 x

ianek
Příspěvky: 114
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ianek » 11 months ago

A vcelku dost pochybuju, že když jim dá někdo 10,100tis nebo mil kč/měs že se něco zlepší.

To je o lidech a koncepci firmy. Těžko se to předělá tím, že dostanou víc zaplaceno.
0 x

kdavid
Příspěvky: 309
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 11 months ago

ianek píše:
kdavid píše:
ianek píše:
Takže žádná změna. Technická podpora typu všecko je v pořádku, špatně to používáte nově za 10tis/měs , to si můžou nechat.

Docela bych chtěl vidět toho zoufalce co jim to dá.


Takze jak to pises, delaji to aj jinemu ne jen nam :D Vsechno je OK, proste to pouzivate jak by se nemnelo :D


Jasný, ta podpora v podstatě fungovala jen do té doby než jsme to koupili. To odpovídal snad do hodiny, pomáhal s instalací , všechno.

Potom to třeba některým zákazníkům začalo posílat roční faktury každý měsíc apod. Po nahlášení cca po měsíci odpověď vše je v pořádku. Těch událostí bylo víc a nikdy žádná chyba nebyla přiznaná a pak jsem jim přestal psát, protože smysl nikde, čekám měsíc , případně když tam zavolám tak mi řeknou že se to řeší a zase čekám ten měsíc.

Naposledy jsem teď upgradoval na 4.32 b 3 kde má být vylepšená hromadná fakturace , a to dopadlo tak , že při odesílání mailů to odeslalo 2 maily, vytížilo to na 30 minut server na 100% . Tak jsem tam volal jestli to můžu downgradovat a prý jo a proč nanapíšu na podporu :) . No tak napíšu a měsíc budu bez odeslaných faktur, to mě nějak nazajímá.


Vic jak 7 let jsme se prali s fakturacnim modulem. Prej vse OK. Dali sme vygenerovat faktury kde nam ukazalo ku prikladu 5 tis vystavenych faktur za 1,5mil. kc suma sumarum. Po kliknuti na ulozit to ulozilo jen 4730 faktur za celkovou sumu 1,23mil kc. Proste masakr a hledej to kazdy mesic co kde neproslo.

Prumerna odezva kolem 7-14 dnu. Ale to neznamena ze se problem vyresil do 7-14 dnu. Mame tickety co se resili mesic i 2-3 a nic se nevyresilo.

Vedeni se proto rozhodlo ukoncit spolupraci s ISPadminem lebo vime presne jak to bude fungovat. Naslibuji hory doly jen at se plati hlavne ze zacatku ale dostanes leda kulovy. A reseni problemu bude trvat jeste dele a chyby ty same nebo vetsi nez pred tim. Co aktualizace to pruser. Pak mail na technickou podporu, odpoved za 2 dny ze se na to mrknou a pak 10-14 dni nic. Proste len platit a h**no z toho.

Musim uznat, ze to byl fakt rEvolucni napad od nich. A vidim to tak, ze to podpori max tak konkurenci.
Ale musim uznat. Nove prostory maji fakt krasne. Ale z neceho to asi treba platit.
1 x
David Kratochvil

kdavid
Příspěvky: 309
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Dobřany

Příspěvekod kdavid » 11 months ago

ianek píše:A vcelku dost pochybuju, že když jim dá někdo 10,100tis nebo mil kč/měs že se něco zlepší.

To je o lidech a koncepci firmy. Těžko se to předělá tím, že dostanou víc zaplaceno.


Vubec nic to nevyresi. A za pomalu 40k mesicne ukecam i vedeni na dalsiho kolegu programatora k sobe do kancelare :-D
0 x
David Kratochvil

Centr
Příspěvky: 47
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod Centr » 11 months ago

My používáme Cf Control a jsme spokojeni. Vše funguje jak má včetně technické podpory a nestojí to balík.
0 x

ianek
Příspěvky: 114
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod ianek » 11 months ago

Centr píše:My používáme Cf Control a jsme spokojeni. Vše funguje jak má včetně technické podpory a nestojí to balík.

Pokud mi pomuzou s migraci, tak o tom vazne popremyslim
0 x

Centr
Příspěvky: 47
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod Centr » 11 months ago

ianek píše:
Centr píše:My používáme Cf Control a jsme spokojeni. Vše funguje jak má včetně technické podpory a nestojí to balík.

Pokud mi pomuzou s migraci, tak o tom vazne popremyslim


Nám zatím vždy pomohli a byli vždy velmi ochotní.
0 x


Zpět na „Management sítě, služeb a uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti