Toho je vic.
V podstate mna trapit o iste, co teba.
Mam svoju "vykonu" masinu 4x jadrovu, 8Gb Ramky, SSD disky do raidu,.atd.
Neskutecne sa to za par dni samo zahlti, az tak, ze sa natom neda robit. Dalsi vec, je, ze na ispadmin funguje pouze len reboot, potom vsetko jede, ako som zistil.
Dnes mi bolo poradene, ze reboot fakt funguje a mozem to len potvrdit. Po reboote system jede jak ma. Najvic co ma stve, ze ked pridam nove sektorky, vymenim napr. RB600 za SXT + RB3011, tak v ispadmine spravim novy router, poprehadzujem klientou a stary router zmazem. ISPadmin mi tych klientou nevidi, blokuje im DNS, nemonitoruje,.atd.
300x klientou 3x dni nesiel DNS, nemonitorovali sa vysielace, klienti, neprepisovali sa pravidla, neplatici fungovali, atd. Tento problem ma stale, ked menim, ci pridavam novy router.
Vse funguje, len ispadmin blokuje tych klientou, routre. Musim, but prepisat pracne na nove routy, IP, alebo, ako som zistil SAM, ze ak sa system rebootne, vsetko zazracne ide ako ma.
Takyto system s tykouto chybou, nemienim "platit". Cim novsia verzia, tym pomalsi system.. a stale sa to len zhorsuje. Na dotazy neodpovedaju. Upgrade mi pride, nie ako vylepsovanie, ale opak.
Davam ti za pravdu, ze za ISPadmina nieco naist, nieje jednoduche, ale ide to. Mna ispadmin stal uz kopec penazi a stale ich somna tahaju. Pricom, maju vadny produkt, ktory ma bugy a na ich odstranenie, nestaci si platit len update z L1,.ale prikupit si par ticketou na L2, aby sa Ti uracili vobec odpisat.
Najlepsie je natom, ze ked som rozsiroval,.netflow, ci GSM branu, ci DNS, tak su velmi rychli a tu netreba cakat. Ale ked reklamujem ich "produkt", ktory si este aj platim upgrajdom, tak, niesu schopny ani odpisat po dvoch tyzdnoch..
Tymto, co si napsal, si mi len potvrdil, ze chyba je ich v systeme nie v nas, ako stale tvrdia. Pravda je, ze chyby mali i na zaciatku a dost. Co preto robia? Nic! Len pridavaju jazyky, pre dalsie krajiny. Ja im za vadny produkt nemienim platit, premyslam, ze ani upgrade nebudem platit, pride mi to zbytocne. Su tam veci ako Ubiqity, ktory nemam ani jeden a stale mi tam vyskaju, zranitelnost, co sa neda vypnut :(.
Toto mi poslali:
Dobrý den,
při zpracování Vašeho tiketu mohou nastat následující dvě situace:
A) Pokud se ukáže, že je chyba na straně našeho systému, budeme daný problém pochopitelně řešit bezplatně.
B) Pokud se ukáže, že problém nastal v důsledku Vašeho zásahu do systému, budeme nuceni jeho řešení zpoplatnit, a sice následovně:
Standardní sazba: 50 EUR / hod
Drobné zásahy (časová náročnost do 30 minut): 25 EUR
Pro případ, že nastane situace B, je nutné nám předem zaslat Váš souhlas s fakturací. Mějte na paměti, že bez něj nelze postupovat dále.
Odvtedy sa nic nedeje. Reboot nepovazujem za opravu. Na dalsi tyzden napisem ticket na reklamaciu systemu,..atd. budu mat 30 dni na vyjadrenie sa. Potom to mozem riesit inou cestou.