AvalarIS je nasazen i na velkých sítích kolem 3000 zákazníků, s tím rozhodně není problém. Nejčastější jsou ale středně velké sítě především proto, že je jich v ČR prostě více. Velké sítě mají také často vyvinutý vlastní systém, do kterého investovaly nemalé prostředky na vývoj a školení pracovníků a tedy systém obvykle nechtějí měnit. Na druhou stranu malé sítě si často vystačí s tabulkou v Excelu nebo to tak alespoň vidí. AvalarIS se tedy zaměřuje na střední sítě a s tím jej píšeme. Řeší tedy především situace, které se v těchto sítích vyskytují a naopak systém neobsahuje věci, které nejsou pro ISP potřeba (jako například procesy u firmy na vyrobu oken).
Z AvalarISu nechceme udělat univerzální CRM. Takový systém je příliš složitý, aby mohl být univerzální pro různá použití. Je to podobné jako Mikrotik vs Ubiquiti. Mikrotik je velmi univerzální systém s širokou konfigurovatelností, ale je oproti UBNT také mnohem složitější. Je to výhoda i nevýhoda. S AvalarISem jdeme spíše cestou UBNT, odstínit zbytečnou složitost a udělat přehledný a jednoduchý systém, který pro malé a strední ISP řeší nejnáročnější agendu. Adminus se zřejmě zaměřuje na velké sítě, kde je potřeba systém upravit na míru a tedy musí být výrazně více univerzální. Tedy to, co pan Beneš kritizuje na AvalarISu (nemodulárnost) je to, co považuji za největší výhodu AvalarISu - snadnost použití. A stejné jsou požadavky Ubiquiti na nové airCRM. Proto bude s AvalarISem kompatibilní.