Migrace z ISPadmina na iny funkcny system

RADIUS, CAPsMAN, The Dude, AirControl, UniFi, Zabbix atd.
Uživatelský avatar
DRAKK
Příspěvky: 353
Registrován: 10 years ago

Re: Migrace z ISPadmina na iny funkcny system

Příspěvekod DRAKK » 1 year ago

Já jsem s ISPadminem spokojený. Pokud je problém, support odpoví a vyřeší se to. Licence na 1000 klientů na virtuálu a no problem.
0 x
******WWW.DRAKKNET.CZ******

Pocky
Příspěvky: 3
Registrován: 1 year ago

Příspěvekod Pocky » 1 year ago

Vždycky se najde 1℅ lidí, kterým se zavděčit nejde, ani kdyby měli vše zdarma. To je můj názor.
0 x

ianek
Příspěvky: 63
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod ianek » 1 year ago

Jasně jasně. Např jsme řešili hromadné rozesílání faktur. Cca 1000ks. Odešla vždy jen část. Píšu teda, o co jde ? Prvních 9 mailů bylo o tom, že jsme proces určitě přerušili, nebo něco udělali , nebo neudělali.
A v další verzi "najednou" systém začal ukazovat odesílání a již hodil chybu - překročena paměť. TO se už dalo řešit, i když, co za programátora udělá php smyčku na celý počet faktur ?
Ano nakonec - když už to je opravdu vidět na první pohled, od Vás úplně jiný člověk napsal jak to je, ale nešlo to hned na začátku ? Trávím čas řešením takovýhto nesmyslů, vždy celý proces po zaměstnancích kontroluji a pak se na podpoře dozvím , že problém je v nás. A v další verzi se chyba potvrdí.

Jen děkuji tomu rozhodnutí, že jsem na to nepřemigroval i další dvě firmy co mám.
1 x

roman.wifi@post.sk
Příspěvky: 116
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod roman.wifi@post.sk » 1 year ago

Pocky,.. to snad je v tip roka,ci srandujes?" 1% ??!
ISPadminak NIKDY pravdu nepovi a bude zatukat a zatukat. Chyba/chyby su v nas,.nie u vas,. vy ste dokonaly. Od sameho zaciatku doteraz..
Najlepsie je natom, ze ak sa zacne clovek rozculovat, problem zmizne,.sam od seba,. Jednoducho, mate sebestacny regeneracny program, fakt klobuk dole.

Dobra rada do buducnosti,.na jednej strane napises, ze mate i vy rodinu,.z coho vypliva, pre mna, ze ja/my sme vam u "prdeli" z L1 podporou a umelo nas tlacite do L3.
Nechci, aby som sem dal emaile,. zaplacete. Pan SYS mi ani neodpisal,.pricom slusnost je, odpisat :).

Tieto uspavanky hovor svojim 2-3x detom,.ale nechci po mne/nas, aby som ja hovoril 1000x zakaznikom, ze maju smolu a musia si priplatit, aby im moja sluzba isla korektne.
Tie emaile, sa daju pouzit rozne,.a ver tomu, ze je z vasej strany porusovany obchodny zakon... do 30x dni mate na odstranenie zavady,.cize do 30x dni musite reagovat na email, ci chcete, alebo nie.
Ak si stale budes tvrdit to svoje, kludne dam podnet na obchdnu inspekciu... Ak to nejde ludckym zdravym rozum a po dobrom, tak si myslim, ze sa to da vzdy aj inak riesit.

PS: Zahadne mi vsetko uz ide, pricom som ja nic nezmenil a nic nerobil. Zrejme tie emaile to zazracne spravili. Pricom to z vasej strany, chce, len "nasluchat" a "pocuvat"...

Tu sa len potvrdzuje to, co vecsina pise,.. a stych, co tu pisu,.sa viac stazuju, ako pochvaluju,. cize, nejde mi do hlavy, ake 1%, ked len tu, je to v presile, ze mate nedostatok hlavne v ochote a v komunikacii komunikovat vobec,.aby ste sa uracili odpisat na email.

PS2: kludne si klam dalej, ale klames len sam seba, to je to najhorsie, co moze byt.

Chyby v systeme sa daju riesit,.ale ochota z vasej strany asi moc nie, lebo ako 99% vsetci vieme, ze v prvom rade su peniaze,.a spokojny zakaznik, je niekde na konci. Bola by haluz, keby sa dokazalo, ze ich vytvarate "umelo", cim chcete tahat z "nas" len viac penazi. UZ par hlasok som mal takychto. Chyby sa zazracne opravili, pricom, nikto nic nerobil. U mna to mozem len zase potvrdit.
0 x

mpcz
Příspěvky: 1339
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod mpcz » 1 year ago

Zdravím,
s případy popisované neochotou SW firem uznat chybu, natož ji opravit mohu jen souhlasit.
Popíši dva případy, týkají se sice jiného SW, ale ten se zato týká naprosté většiny nás všech, kteří nakupujeme ve velkoobchodech materiál.
1/ vyhledávání položek: z pro mě naprosto nepochopitelného důvodu je nastaven PRIMÁRNÍ vyhledávač položek na metodu .OR. místo .AND., popř. na nějakou pro mě neznámou. Když tedy hledám např. zdroj, u kterého je i LEDka, napíši "zdroj" mezera "LED" a mělo by to najít. Nenajde. Vzhledem k tomu, že když nic nenajdu, nic nekoupím, je to s podivem, že to prodejcům nevadí. Zato mě ano, protože takhle bych našel za vteřinu, ale po jejich za dlouho nebo vůbec.
2/ Listing mých faktur, DL atd.: při této volbě se zobrazí sjetina požadovaných položek, ale z naprosto nepochopitelného důvodu je nastaven datum pouze "od týden zpět". Pokud je tedy dnes 18.08.2016, nastaví se od 11.08.2016 a samozřejmě nikdy nevidíte nic, co by k něčemu bylo. Zajímavé je, že neuvidíte ani faktury po splatnosti. To říkám proto, že tohle by mohlo prodejce a potažmo i výrobce SW zajímat, když už ignoruje komfort zákazníka. Neustálé přepisování datumu, které musí zákazník dělat VŽDY, je otravné a ZBYTEČNÉ.
Zkusil jsem kontaktovat firmu která tento (a v současné době naprosto dominantní) SW vyvíjí a prodává a tam jsem narazil na nepochopení, hraničící až s arogancí. Změna implicitního datumu je prý nežádoucí a snad ani nepochopili, o co jde. Při stotisícových cenách za tento SW jsem očekával alespoň slušné vysvětlení.
Zkusil jsem kontaktovat několik velkoobchodů - uživatelů, kde nakupuji a kupodivu - to stejné nebo podobné - výsledek nula.
Nedovedu si proto ani představit boj providera s dodavatele SW, pokud se jedná o složitý technický problém, když zde se jednalo o věci lehce pochopitelné a velmi jednoduše napravitelné.
mpcz, stav 18.08.2016
0 x

ianek
Příspěvky: 63
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod ianek » 1 year ago

Jsou rádi, že jim ten domeček z karet stojí a vy po nich chcete nějaký datumy :P
0 x

Kart
Příspěvky: 193
Registrován: 2 years ago

Příspěvekod Kart » 1 year ago

roman.wifi@post.sk píše:V cakani na odpoved od supportu uz niekolko dni, hladam ine moznosti a pozeram si stare emaile. Niektore su zabavne :D

Rok 2009, ked som system kupoval.
Odpoved na moje dotazy, pri informovani sa na plateni ispadmin a neplateni LMS, som dostal nasledovnu odpoved:

"ja rikam vsem, ze se nesnazime delat system, ktery je levny, ale system ktery funguje.
LMS je alternativa, ale pokud vam neco nefunguje, tak toto nemate komu reportovat , nikdo vam za system neruci ...."


Rok 2010, odpoved, ako dlho mam cakat na odpoved na moj dotaz.

"Z časových důvodů bohužel není možné odpovědět na všechny dotazy v reálném čase. Pokud Vaše technická podpora odpovídá úrovni L1 ( pouze update ), zaslaný dotaz bude zařazen do fronty pro zpracování. Pro technickou podporu L1 však není doba odpovědi nijak garantovaná, můžete tedy stát, že zaslaný dotaz zůstane nevyřešen. Jakmile naši pracovníci zpracují prioritně řešené požadavky úrovně L3 ( VIP požadavky ), L2 ( nahlášené incidenty ) a také dříve zaslané požadavky ostatních zákazníků, pokusí se na Váš dotaz odpovědět, prosíme vyčkejte. "

..atd. Zabavne je si citat stare emaile.

V 2009 mal ispadmin asi 3-4x jazyky,..dnes ich ma 13x. Zial si platim len update L1, takze mi odpovedat nikto nemusi...ani ked mam problemi z funkcnostou systemu. Sranda.
Aj cenik je dost zaujimavy :( za update, ci hodinu prace..

Skuste PLS nieco ponuknut. Kde to bude mat i zmysel.


S ISPadminem v praxi zkusenosti nemam, ale chces mi rict, ze system za 40k nema L3 support? :D Trochu vysmech.
0 x

roman.wifi@post.sk
Příspěvky: 116
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod roman.wifi@post.sk » 1 year ago

Ked si nezaplatis, tak ne, nemas. Ked si ho zaplatis, tak mas. Mna stal ISPadmin daleko viac.
Mal som raz L3, ale to sa rychlo minulo, nakolko odpisovali same "blbosti", len aby sa mi minul "kredit", predplacene spravy. Uplne o nicom.
Skusil som a ziadnu vyhodu som v tom nevidel, nenasiel..okrem namlych penazi za podporu L3.
Treba si to snimi skusit, na vlastnu kozu, potom ma clovek iny nazor, iny pohlad na vec. Ako vsade, ide tu len o peniaze, ktore, ked "ucitia" tak tahaju z ludi.
Momentalne nemam zaplatenu ani podporu, cize aktualizacie. Mam poslednu stable verziu a to mi zatial postacuje. Cez zimu bude viac casu na hladanie inych rieseni.
0 x

thanui.linux
Příspěvky: 164
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod thanui.linux » 2 months ago

Omlouvám se za OT, ale diskuze o ISP Adminu nějak utichla. To se tak zlepšili nebo došla síla si stěžovat?
Uvažujeme o něm, ale po dřívějších zkušenostech váháme.

PS: Kladné příspěvky od lídí, s méně jak 10 příspěvky jinde, jsou chabým pokusem o zlepšení image.
0 x
-----------------------------------------------------------
RBcka i UBNT mají své přednosti - využívám obojí

ef
Příspěvky: 526
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod ef » 2 months ago

Vždy se najde někdo, komu se systém ISPadmin nelíbí. Dokonalá věc pro každého neexistuje.
Nedá se o tomto systému ve své obsáhlosti jednoduše psát. Chce to vidět, vyzkoušet a potom rozhodnout zda je systém pro mne či ne.
0 x

rsaf
Příspěvky: 226
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod rsaf » 2 months ago

Mohu mluvit za dvě malé sítě. Jedna jede na ISPADMINu (cca 4k zákazníků), druhá na LMS (cca 1k zákazníků). V obou případech ale platí, že zmíněné systémy neovlivňují na nic na síti. Každý řádek kódu, který s něčím někde cvičí je můj vlastní. Z inf. systémů se jen čerpají data (nebo se tam nějaká zapisují). Neumím si představit, že by nějaký systém, který si dělá co chce, aktualizuje se... nalíval třeba desítky FW pravidel do pár stovek zařízení...
0 x

pedro4444
Příspěvky: 531
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod pedro4444 » 2 months ago

Zdravim mi pouizvame freenetis.

Zaciatok bol tazsi kym sa to vsetko nahodilo ale teraz ked aj nieco navyse potrebujeme naprogramovat nacenia a kludne dorobia...

keby nas bolo ivac vieme sa spojit a dohodnut jednu cenu a doprogramuju pre vsetkych...

nwm co vsetko chces cez to riesit ale mi to mame len na parovanie platieb a upozornenie neplaticov a evidenciu zakaznikov aku ma ip atd a uplne nam to staci...
0 x


Zpět na „Management sítě, služeb a uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti