Občas tady někteří z Vás píší o přechodu na Kuki. Služba není tak skvělá jak se jeví. Popisované problémy u ostatních jsou podobné i u Kuki. Co je však daleko horší je přístup obchodu. Není problém, že zálohovou fakturu páčíte z obchodníka klidně přes měsíc. Přijedete si pro set top boxy a nejsou připravené. Služba v podstatě funguje systémem plať a neotravuj v momentu kdy potřebujete řešit cokoliv obchodník nezvedá telefony a když jej zvedne tak Vám řekne nejsem v kanceláři ozvu se Vám. Nikdo už nikdy nezavolá. Obchodní podpora jako reklamní věci, ale i zásadní věci jako vzory smluv a podmínek nic. Set top boxy pro techniky, dohled včetně programů si musíte zaplatit tedy jak stb tak i pravidelné měsíční poplatky za programy, zadarmo nedostanete prostě nic. Je to jejich obchodní politika, ale jsou také jediní kdo to tak dělají. Při podpisu smlouvy sice podepíšete protokol o zápůjčce Set Top Boxu, ale po měsíci Vám přestanou jít programy. Voláte obchodníkovy ten Vám řekne, že za jakékoliv programy si máte začít platit na začátku Vám ovšem nikdo nic takového neřekne. Slevy při poruše u klienta na to rovnou zapomeňte. Chybou u Kuki se stalo, že klientovy nefungovalo HBO GO po cca 3 týdnech byl problém vyřešen. Klient samozřejmě dostal slevu, ale jen na HBO GO. To, že se dala sleva na celou službu, protože 3 týdny řešit hesla do HBO GO bylo na klienta dlouho je Kuki jedno a nedostanete nic. Prostě Váš problém. Propojení s CF control jsme řešili několik měsíců, ochota to zavést je nulová. Dostanete 10 řádkový popis který nic neřeší a nashle. Propojení na přímo u ČDT byl pro Kuki problém který dodnes nedořešili a přehazují jej na ČDT. Na ČDT se zjistilo, že dodnes neexistuje žádný požadavek na propojení, ale opakovaně je nám otloukáno o hlavu, že problémy s obrazem jsou tím, že jdeme přes internetové připojení a ne přímým propojem. Když namítneme proč jej nerealizovali okamžité ticho po pěšině. Po technické stránce dodnes máme dojem, že to Kuki poněkud rychlostně nestíhá. V trase dle IP u nich jsou odezvy nebo rovnou lagy. Proto ty výpadky, ale můžeme si za to my, že to připojujeme přes Internet. Správcovské rozhraní dost hrůza, rozhodně nepřehledné, některé funkce zbytečné, dost nedotažené. Jako příklad naklikáte klientovy s Kuki menší programy přes dealerovo rozhraní. Když dáte odeslat systém Vám po 1 programu začne vyhazovat hlášku, že program není v nabídce takže si programy po 1 zase odmažete. Důvod je, že nejsou v nabídce pro kuki menší, ale pro Kuki větší. Marže se postupně haléř po haléři korunu po koruně snižují. Důvod: zvedají se vstupy zvedá se to či ono. Předevčírem technik opět vyrazil v Praze pro set top boxy. Před nejméně 14 ti dny obchodník píše, že jsou připravené. Technik přijel a ejhle v partnerské firmě mu řekli pardon obchoďák nic neposlal tedy email a nic tu nemáte. Taková situace se stala ne jednou. Obvoláváte jejich call centra ano info předáme ozvou se Vám. Do ted se nikdo neozval a nezavolal. Začnete obvolávat kontakty ze smlouvy a dozvíte se, že lidé napsaní v smlouvě již nedělají to co dělali, že by Vám někdo napsal s kým máte nově komunikovat to ani náhodou. Včera se tedy volalo co to jako má být, že to není poprvé co není nic připraveného. Na místo omluvy veodoucí obchodu sdělil, že: Mám pro Vás řešení na všechny problémy zítra Vám pošleme výpověď. Tedy jak píši na začátku Kuki zajímá jediné natahat co nejvíce klientů a milí ISPíku pak plať a neotravuj jinak tě vykopnem. Jedinou výhodou je nebalíčkový výběr programů a relativně příznivá cena, ale to je tak vše.