sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
michalkrsek
Příspěvky: 14
Registrován: 1 year ago

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod michalkrsek » 1 week ago

pepulis píše:
zacharias píše:Zase někde vypadla elektrika? :joy:


Jestli jo, tak potes koste :-). Mit zalozni linky nejak jde vybudovat, ale zalozni IPTV? :D


Je to jednodussi nez ty zalozni linky, ale bohuzel je to hodne drahe.
0 x

thunder.m
Příspěvky: 41
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod thunder.m » 1 week ago

Výpadek služby:

Omlouváme se za dnešní výpadek služby, v noci jsme dělali plánovanou odstávku v serverovně CeColo na cca 10 minut (restart hlavního switche) od 04:30 - 04:45, při této odstávce jsme odstavili na servisní zásahy 4 ze 6 web serverů s databází (aktualizace jádra a systému), postupně jsme je v průběhu od 6:00 - 9:00 opět zapojovali do clusteru, ale mezitím se nám výrazně zvedl počet připojení do systému a databáze se dostala do stavu, kdy jsme museli odpojit všechny klienty a zapnout databázi bez zátěže, jinak nebylo možné systém znovu spustit.

Máme analýzu všech částí systému které selhaly a příští úterý 3.12.2019 od 02:00 - 04:00 budeme provádět úpravy které zamezí, aby se tato situace opakovala.

Rozsah výpadku byl cca 30-90minut, s tím že pokud zákazník měl puštěný kanál na který se zrovna díval tak se ho výpadek nedotknul.
0 x

bassbeast
Příspěvky: 4
Registrován: 1 week ago

Příspěvekod bassbeast » 1 week ago

thunder.m píše:
bassbeast píše:Zdravim, doufám, že sem tenhle dotaz patří...
Aplikace Sledovanítv na Samsungu UE43MU6172 ve verzi 3.2.012 nás již dlouho zlobí. Po zapnutí TV se při rolování ve výběru programů aplikace kousne a pomůže jen její reinstal.
Pokud je TV zapnutá déle, tak tenhle problém nepozoruji, většinou se to stane brzo po zapnutí televize. Firmware TV je poslední možný, pár dní starý.
I aplikace je myslím z 30.10.2019, takže taky novější (jen verze je stále stejná 3.2.012).
Nevíte, co bych s tím mohl dělat? (kromě toho, že bych mohl vždy pár minut počkat...)


Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.


Já jsem tento problém řešil již před rokem s panem Kovalčíkem ze slovenska - psal jsem na podpora@sledovanitv.cz, problém REQ-012414.
Doporučoval mi pár řešení (propojit TV s router pomocí kabelu - nepoužívat wifi, vypnutí HEVC a nastavení HD, změna nastavení DNS) a pak komunikace utichla.
Ale nic z toho co doporučoval nepomohlo. Pokud po zapnutí TV a zárověň aplikace Sledovánítv přejdu hned do nabídky programů a začnu rolovat dolů, tak apka zamrzne hned na prvním programu další načtené stránky, nebo jak to říci. Nic s tím potom nejde dělat. Jdu do nabídky aplikací, najedu na Sledovanitv, zvolím "instalovat", zobrazí se kolečko s 0 - 100 procent, nabídku aplikací zavřu a když se vrátím do Sledovanitv, tak startuje také s kolečkem, protože se načítá poprvé. Poté mohu hned rolovat a není žádný problém... Možná to popisuji jak deb*l, ale tak nějak s tím bojujeme už rok no...
Myslím, že celou tu dobu je aplikace ve verzi 3.2.012, jen datum se mění.
0 x

Uživatelský avatar
3com
Příspěvky: 614
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod 3com » 1 week ago

A jen ať to padá dál a dál :-D 100% je doposud TV přes DVB-T2 antény = všechny české + slovenské kanály zcela zdarma a zde není evidovaný žádný výpadek za posledních x.let nikdy a jede to při jakémkoliv počasí.
0 x

Adolf.Shitler
Příspěvky: 451
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 1 week ago

Občas sice půldenní výluka vysílače, někdy stačí námraza nebo jak se zazelenají stromy, případně špatná konstelace v SFN, rušení LTE apod. a signál jde do háje, ale jinak pohoda :D A ta úchvatná kvalita SD mazanic, radost pohledět :D
2 x

marvon
Příspěvky: 21
Registrován: 1 month ago

Příspěvekod marvon » 1 week ago

Adolf.Shitler píše:A ta úchvatná kvalita SD mazanic, radost pohledět :D

Hromada takzvaně HD obsahu je stejně jen upscalovaný PAL. SD mazanice v HD :joy:
0 x

Adolf.Shitler
Příspěvky: 451
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 1 week ago

Ale hromada u komerček je taky v nativu. Což pozemák prostě nenabízí.
0 x

marvon
Příspěvky: 21
Registrován: 1 month ago

Příspěvekod marvon » 1 week ago

A tak vyprasený reklamama, že je lepší to stáhnout z uložto :joy:
0 x

thunder.m
Příspěvky: 41
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod thunder.m » 1 week ago

bassbeast píše:
thunder.m píše:
bassbeast píše:Zdravim, doufám, že sem tenhle dotaz patří...
Aplikace Sledovanítv na Samsungu UE43MU6172 ve verzi 3.2.012 nás již dlouho zlobí. Po zapnutí TV se při rolování ve výběru programů aplikace kousne a pomůže jen její reinstal.
Pokud je TV zapnutá déle, tak tenhle problém nepozoruji, většinou se to stane brzo po zapnutí televize. Firmware TV je poslední možný, pár dní starý.
I aplikace je myslím z 30.10.2019, takže taky novější (jen verze je stále stejná 3.2.012).
Nevíte, co bych s tím mohl dělat? (kromě toho, že bych mohl vždy pár minut počkat...)


Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.


Já jsem tento problém řešil již před rokem s panem Kovalčíkem ze slovenska - psal jsem na podpora@sledovanitv.cz, problém REQ-012414.
Doporučoval mi pár řešení (propojit TV s router pomocí kabelu - nepoužívat wifi, vypnutí HEVC a nastavení HD, změna nastavení DNS) a pak komunikace utichla.
Ale nic z toho co doporučoval nepomohlo. Pokud po zapnutí TV a zárověň aplikace Sledovánítv přejdu hned do nabídky programů a začnu rolovat dolů, tak apka zamrzne hned na prvním programu další načtené stránky, nebo jak to říci. Nic s tím potom nejde dělat. Jdu do nabídky aplikací, najedu na Sledovanitv, zvolím "instalovat", zobrazí se kolečko s 0 - 100 procent, nabídku aplikací zavřu a když se vrátím do Sledovanitv, tak startuje také s kolečkem, protože se načítá poprvé. Poté mohu hned rolovat a není žádný problém... Možná to popisuji jak deb*l, ale tak nějak s tím bojujeme už rok no...
Myslím, že celou tu dobu je aplikace ve verzi 3.2.012, jen datum se mění.


Stále zvažujeme vydání aktualizace na verzi 4.0.005 na Samsung TV 2015+, ale protože je tam hodně změn, tak z toho takto před vánocemi máme velké obavy, nechcete si zkusit pustit naší aplikaci na Arrisu, nebo Hisense (kde už verze 4.0.005 je vydaná) a říct jestli je tam tento problém vyřešený a případně jestli změny zákazníci přijmou? Velmi nepříjemné by totiž bylo kdybychom vydali aktualizaci a ta by rozbila něco jiného, co by se před vánocemi ani nestihlo opravit.
0 x

bassbeast
Příspěvky: 4
Registrován: 1 week ago

Příspěvekod bassbeast » 1 week ago

thunder.m píše:
bassbeast píše:
thunder.m píše:
Tento problém nemáme hlášený, mám podobnou televizi jen verzi UE55 a nic takového jsem nikdy nepozoroval, nicméně již brzy plánujeme vydání aktualizace, která by takový problém mohla řešit.


Já jsem tento problém řešil již před rokem s panem Kovalčíkem ze slovenska - psal jsem na podpora@sledovanitv.cz, problém REQ-012414.
Doporučoval mi pár řešení (propojit TV s router pomocí kabelu - nepoužívat wifi, vypnutí HEVC a nastavení HD, změna nastavení DNS) a pak komunikace utichla.
Ale nic z toho co doporučoval nepomohlo. Pokud po zapnutí TV a zárověň aplikace Sledovánítv přejdu hned do nabídky programů a začnu rolovat dolů, tak apka zamrzne hned na prvním programu další načtené stránky, nebo jak to říci. Nic s tím potom nejde dělat. Jdu do nabídky aplikací, najedu na Sledovanitv, zvolím "instalovat", zobrazí se kolečko s 0 - 100 procent, nabídku aplikací zavřu a když se vrátím do Sledovanitv, tak startuje také s kolečkem, protože se načítá poprvé. Poté mohu hned rolovat a není žádný problém... Možná to popisuji jak deb*l, ale tak nějak s tím bojujeme už rok no...
Myslím, že celou tu dobu je aplikace ve verzi 3.2.012, jen datum se mění.


Stále zvažujeme vydání aktualizace na verzi 4.0.005 na Samsung TV 2015+, ale protože je tam hodně změn, tak z toho takto před vánocemi máme velké obavy, nechcete si zkusit pustit naší aplikaci na Arrisu, nebo Hisense (kde už verze 4.0.005 je vydaná) a říct jestli je tam tento problém vyřešený a případně jestli změny zákazníci přijmou? Velmi nepříjemné by totiž bylo kdybychom vydali aktualizaci a ta by rozbila něco jiného, co by se před vánocemi ani nestihlo opravit.


Já bohužel nemám STB Arris či Hisense (jen doufám, že se jedná o nějaké boxy - netuším). Používám jen TV Samsung UE43MU6172 a wifi z routeru od McFiber, rychlost dostačující. 4K z Youtube pouští hned a bez zastávek - i když skočím do půlky videa, tak hned jede a během chviličky na liště skočí přednačtený minutky k dobru (a opravdu mám kvalitu na 4K). S jinýma apkama není problém, HBO GO bez problému také.
Třeba dnes jsem chvíli TV pouštěl, byla puštěná asi 20 minut. Šel jsem do "programové nabídky" a došlo opět k zamrznutí na prvním řádku další stránky s programy. A čeho jsem si také všiml, tak i po dvaceti minutách se v nabídce "aktuálně" nezobrazuje realný pořad, který na stanici běží - já měl puštěný Jak se staví sen extra s Kubelkovou na Prima Love, ale v nabídce se mi zobrazovalo, že dávají Doktora z hor.
To i po těch 20 minutách. Stále špatná informace. Poté jsem právě koukal co je kde jiného a zamrzlo to.
0 x

Orel005
Příspěvky: 868
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod Orel005 » 5 days ago

To zas někdo vyhodil jistice, nebo to nejde jen u mas v siti ?
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6830
Registrován: 10 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 5 days ago

u nás vše ok, asi rupla pojistka u vás....
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...

thunder.m
Příspěvky: 41
Registrován: 11 years ago

Příspěvekod thunder.m » 5 days ago

Orel005 píše:To zas někdo vyhodil jistice, nebo to nejde jen u mas v siti ?


Omlouváme se, měli jsme 5minut výpadek webu, postupně připravujeme migraci na novou databázi a objevila se chyba při přesunu dat, další část budeme raději provádět až od 02:00 - 04:00 dnes ráno, s tím že je možné že se ještě objeví cca 5-10minutové výpadky.

Jde o poslední větší technickou úpravu systému před vánocemi, od příštího týdne máme zmražení všech technologií.
0 x

Orel005
Příspěvky: 868
Registrován: 9 years ago

Příspěvekod Orel005 » 5 days ago

okoun píše:u nás vše ok, asi rupla pojistka u vás....

A nebo na Vasem dohledu, pokud to nezaznamenal.
0 x
https://www.ORELSOFT.cz - ISP CZ / https://www.ORELSOFT.pl - ISP PL / https://www.levneVPS.cz - Hosting / https://www.GAMEHOSTING.cz - Herni hosting

Proc se schovavat v anonymite ? Kdyz neco delas, delej to na 100%, nebo se na to vyser.

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 6830
Registrován: 10 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 5 days ago

no jo no asi zrovna smůla že dohled nešahal do programu kde je ta databáze třeba, ale čuměl na film...
0 x
Povoláním ISP není jen připojovat lidi k internetu, ale také jim dokázat vysvětlit, že bez pořádné investice do HW nelze udělat kvalitní přípojku a domácí síť...


Zpět na „IPTV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti