sledovanitv.cz

Problematika videa na IP sítích.
Ivan Bruna
Příspěvky: 79
Registrován: 4 years ago

Re: sledovanitv.cz

Příspěvekod Ivan Bruna » 9 months ago

Poslední verze je jaká? Skoro každý model TV Samsung má jinou...
0 x

rouchi
Příspěvky: 509
Registrován: 9 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 9 months ago

ted řeším s jedním klientem, že když má obraz v SD (je na wifině) tak mu samsung TV ukazuje ten obraz jenom v takovém malím okně uprostřed TV a když to přepne na HD, tak mu to jede full screen... je nějaké řešení jak jet SD full screen ? prý to tam nikde nijak nenašel..
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

Adolf.Shitler
Příspěvky: 264
Registrován: 5 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 8 months ago

Je to někde v Tools v nastavení obrazu, dokonce několik možností 16/9, zvětšený obraz1, zvětšený obraz2 (zoom), originál apod. V manuálu to najde.
0 x

bubhak
Příspěvky: 16
Registrován: 3 years ago

Příspěvekod bubhak » 8 months ago

rouchi píše:ted řeším s jedním klientem, že když má obraz v SD (je na wifině) tak mu samsung TV ukazuje ten obraz jenom v takovém malím okně uprostřed TV a když to přepne na HD, tak mu to jede full screen... je nějaké řešení jak jet SD full screen ? prý to tam nikde nijak nenašel..



jakou ma verzi aplikace a model televize? o tehle chybe sem jeste neslysel, ale predposledni verye mi delala to, že po kliknuti na EPG se uz program nezvetšil .. ale v posledni verzi je to opraveno ...
0 x

Striker
Příspěvky: 670
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod Striker » 8 months ago

Ono se mi to občas stane i na settop boxu a musím vypnout a zapnout box i TV :D
0 x

Filipová Ludmila
Příspěvky: 121
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod Filipová Ludmila » 8 months ago

Občas tady někteří z Vás píší o přechodu na Kuki. Služba není tak skvělá jak se jeví. Popisované problémy zde jsou podobné i u Kuki. Co je však daleko horší je přístup obchodu. Není problém, že zálohovou fakturu páčíte z obchodníka klidně přes měsíc. Přijedete si pro set top boxy a nejsou připravené. Služba v podstatě funguje systémem plať a neotravuj v momentu kdy potřebujete řešit cokoliv obchodník nezvedá telefony a když jej zvedne tak Vám řekne nejsem v kanceláři ozvu se Vám. Nikdo už nikdy nezavolá. Slevy při poruše u klienta na to rovnou zapomeňte. Chybou u Kuki se stalo, že klientovy nefungovalo HBO GO po cca 3 týdnech byl problém vyřešen. Klient samozřejmě dostal slevu, ale jen na HBO GO. To, že se dala sleva na celou službu, protože 3 týdny řešit hesla do HBO GO bylo na klienta dlouho je Kuki jedno a nedostanete nic. Prostě Váš problém. Propojení s CF control jsme řešili několik měsíců, ochota to zavést je nulová. Dostanete 10 řádkový popis který nic neřeší a nashle. Propojení na přímo u ČDT byl pro Kuki problém který dodnes nedořešili a přehazují jej na ČDT. Na ČDT se zjistilo, že dodnes neexistuje žádný požadavek na propojení, ale opakovaně je nám otloukáno o hlavu, že problémy s obrazem jsou tím, že jdeme přes internetové připojení a ne přímým propojem. Když namítneme proč jej nerealizovali okamžité ticho po pěšině. Po technické stránce dodnes máme dojem, že to Kuki poněkud rychlostně nestíhá. V trase dle IP u nich jsou odezvy nebo rovnou lagy. Proto ty výpadky, ale můžeme si za to my, že to připojujeme přes Internet. Správcovské rozhraní dost hrůza, rozhodně nepřehledné, některé funkce zbytečné, dost nedotažené. Jako příklad naklikáte klientovy s Kuki menší programy přes dealerovo rozhraní. Když dáte odeslat systém Vám po 1 programu začne vyhazovat hlášku, že program není v nabídce takže si programy po 1 zase odmažete. Důvod je, že nejsou v nabídce pro kuki menší, ale pro Kuki větší. Marže se postupně haléř po haléři korunu po koruně snižují. Důvod: zvedají se vstupy zvedá se to či ono. Předevčírem technik opět vyrazil v Praze pro set top boxy. Před nejméně 14 ti dny obchodník píše, že jsou připravené. Technik přijel a ejhle v partnerské firmě mu řekli pardon obchoďák nic neposlal tedy email a nic tu nemáte. Taková situace se stala ne jednou. Obvoláváte jejich call centra ano info předáme ozvou se Vám. Do ted se nikdo neozval a nezavolal. Začnete obvolávat kontakty ze smlouvy a dozvíte se, že lidé napsaní v smlouvě již nedělají to co dělali, že by Vám někdo napsal s kým máte nově komunikovat to ani náhodou. Včera se tedy volalo co to jako má být, že to není poprvé co není nic připraveného. Na místo omluvy veodoucí obchodu sdělil, že: Mám pro Vás řešení na všechny problémy zítra Vám pošleme výpověď. Tedy jak píši na začátku Kuki zajímá jediné natahat co nejvíce klientů a milí ISPíku pak plať a neotravuj jinak tě vykopnem. Jedinou výhodou je nebalíčkový výběr programů a relativně příznivá cena, ale to je tak vše.
2 x

Striker
Příspěvky: 670
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod Striker » 8 months ago

Mám dotaz všech zúčastněných, služba NP+.
Je to pouze přehrávání kanálu Primy a Novy všude + 7 dní zpětně ale neobsahuje samotný programy. Tzn. aktivovat k balíčku START a dalším balíčkům?
Nebo je to samostatná služby s těmi 9 programy a jejich přehrávání všude i zpětně?
Aktivovat na testovacím účtě se mi moc nechce abych to vyzkoušel vzhledem k tomu, že by to hned naskočilo na fakturaci.
0 x

Orel005
Příspěvky: 517
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod Orel005 » 8 months ago

Striker píše:Mám dotaz všech zúčastněných, služba NP+.
Je to pouze přehrávání kanálu Primy a Novy všude + 7 dní zpětně ale neobsahuje samotný programy. Tzn. aktivovat k balíčku START a dalším balíčkům?
Nebo je to samostatná služby s těmi 9 programy a jejich přehrávání všude i zpětně?
Aktivovat na testovacím účtě se mi moc nechce abych to vyzkoušel vzhledem k tomu, že by to hned naskočilo na fakturaci.


Pokud vim, tak to otestovat muzes. SledovaniTV fakturuje po dnech, nebo mozna i po hodinach. Takze kdyz si to aktivujes a napriklad za 30 minut deaktivujes tak a fakture s nejvetsi pravdepodobnosti nebudes mit nic, nebo korunovou zalezitost.
0 x
http://www.orelsoft.cz / Jediny ISP s HI-TECH servery bez instalacnich poplatku ve stredni Evrope.
Napriklad: 64 jader, 256 GB ram, 4x600 GB SAS 15k, 1 Gbps pripojeni za 14 000,- Kc / mesicne vc. dph.

Uživatelský avatar
okoun
Příspěvky: 4854
Registrován: 8 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Mordor

Příspěvekod okoun » 8 months ago

tak už velmi brzo pouští tu h265, tak super že na Vánoce už to bude :)
0 x
Bohužel kouzlo regionálních ISP pomalu, ale jistě mizí, pač se ISP požírají vzájemně, tedy díky akvizicím se opět buduje jen několik nejsilnějších hráčů. Tedy ano neprodávejte!!!

rouchi
Příspěvky: 509
Registrován: 9 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 8 months ago

co to přinese ?
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

Striker
Příspěvky: 670
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod Striker » 8 months ago

Menší zátěž streamu na rychlost. Podle toho co psali tak:
SD kvalita: 1,2 Mbit/s (původní 1,5 Mbit/s)
HD kvalita: 3 Mbit/s (původní 4,5 Mbit/s)

Jsem zvědavej ;)
0 x

rouchi
Příspěvky: 509
Registrován: 9 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 8 months ago

tak to je supr... hlavně u toho HD to bude fakt myslím znát...
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

Uživatelský avatar
midnight_man
Příspěvky: 3240
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod midnight_man » 8 months ago

nemate problem ze vam HD kanal seka po veceroch? Vypadava ping na ich niektore servery...TV posekava, mrzne..

V takomto stave sa to moc neda ponukat zakaznikom si myslim, ked to bude kazdy vecer posekavat....ubiju nas tými STBčkami.
0 x

Cheprer
Příspěvky: 514
Registrován: 6 years ago
antispam: Ano
Bydliště: Olomouc a okoli

Příspěvekod Cheprer » 8 months ago

Orel005 píše:
Striker píše:Mám dotaz všech zúčastněných, služba NP+.
Je to pouze přehrávání kanálu Primy a Novy všude + 7 dní zpětně ale neobsahuje samotný programy. Tzn. aktivovat k balíčku START a dalším balíčkům?
Nebo je to samostatná služby s těmi 9 programy a jejich přehrávání všude i zpětně?
Aktivovat na testovacím účtě se mi moc nechce abych to vyzkoušel vzhledem k tomu, že by to hned naskočilo na fakturaci.


Pokud vim, tak to otestovat muzes. SledovaniTV fakturuje po dnech, nebo mozna i po hodinach. Takze kdyz si to aktivujes a napriklad za 30 minut deaktivujes tak a fakture s nejvetsi pravdepodobnosti nebudes mit nic, nebo korunovou zalezitost.


NP+?
Kde na to chodite ja mam moznost klientum aktivovat pouze P+
Ja chci taky novu.... Teda ja ne, klienti.
0 x
Ferenc Richard
info[at]RFservis[dot]cz
+420 774 164 886
Vystavba telek. reseni LTE, 3G, 2G [HUAWEI,NOKIA..]
Mikrovlny ericsson, huawei, ray, alcoma...
Vytyčování met. a opt. siti o2
Servis a udrzba mob. a fix stanic.
Poskytovani telek. sluzeb Olomoucky kraj.

Striker
Příspěvky: 670
Registrován: 4 years ago

Příspěvekod Striker » 8 months ago

Cheprer píše:NP+?
Kde na to chodite ja mam moznost klientum aktivovat pouze P+
Ja chci taky novu.... Teda ja ne, klienti.


Kontaktuj sledovanitv že chceš novou nabídku. Nám to posílali to už je tak půl roku ale trvalo než jsem to aktivovali.
0 x


Zpět na „IPTV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti