U nových instalací se to samozřejmě snažíme nasměrovat do pracovní doby, pokud to nejde tak se umíme dohodnout i na pozdější instalaci ale většinou si zákazník musí počkat (požadavků je víc, techniků do večera je méně a jen v některé dny...).
Opravy děláme podle interního pravidla nejpozději následující pracovní den ale vždy se snažíme vyjít vstříc. Opravy v so/ne děláme za příplatek 500kč (+ cena opravy pokud je to problém u zákazníka) - každý se může rozhodnout, zda to opravit chce nebo nechce, případně si uvědomí cenu vlastní blbosti když v pátek v 5 večer žádá opravu něčeho co mu prý nejde 3 dny. A technici za tu pětistovku navíc také rádi vyrazí.
Cílem je aby zákazník byl spokojený a náš servis byl minimálně stejně dobrý jako u konkurence.
Vše se trošku individuálně upravuje podle citu, historie a platební morálky. Když chce opravu neplatič, kterému to od středy nejelo kvůli pozastavení služeb, on si to u toho rozdupal a teď by to chtěl v sobotu opravit, neexistuje slitování přistupujeme k tomu trošku jinak než u zákazníka, který má připojenou chatku ve kterém bývá ob týden o víkendu a ještě jen v létě ale i tak si platí za celý rok.