k tomuto tématu bych měl doplňující dotaz...
Klient má smlouvu se závazkem na 6 měsíců, fakturu za 2. měsíc nechce uhradit (linka nejela dle jeho idealistických představ, ale postahovat 160GB to mu šlo :) ), 3. měsíc asi taky nebude chtít, s tím že po ukončení 2. měsíce poslal výpověď (jakože "IHNED!", v rozporu se smlouvu), a navíc zařízení na své straně vypnul, čímž chce dát ostentativně najevo, že přípojku opravdu nebude používat.
Zároveň je ale ve smlouvě psáno, že pokud je faktura 7 dnů po splatnosti, můžeme (ale nemusíme) mu to pozastavit. Ale tím pozastavením se asi zbavujeme možnosti doúčtovat mu ty zbývající měsíce, že? Když jsme tu službu vlastně neposkytovali...
Tedy kdyby to na chvíli, někdy v průběhu těch 4 zbývajících měsíců, na "testy", zapnul, a zjistil že to nejede, může se pak bránit uhradit tyto poslední 4 měsíce?
Dík