Do 2mes. Od vydani platebneho rozkazu.
1. Upominka
2. Upominka
3. Pokus o smireni
4. Odstoupeni
5. Podat zalobu na soud. A to klidne sam, ze zacatku lepsi s pravnikem.
Jinak se to neda. Malo klientu se odvola a pokud se odvolaji tak 99% budou tvrdit ze to nefungovalo atd. Ty reknes ze neregistrujes zadnou pisemnou reklamaci a klep. Nam bez problemu prochazi 90% podani.
Odstoupení od čeho? Považuji za lepší neodstupovat, klient se mnohdy poradí a zjistí, že i když neodebírá a je už u jiného poskytovatele, dluh mu narůstá a narůstá. A to mu nedělá dobře. Ve VP máme odstavec o nemožnosti měnit jakkoliv smlouvu, pokud je na stanici dluh + pár dalších podmínek. Není to možná úplně neprůstřelné, ale - za deset let mám pouze dvě nevyrovnané pohledávky a o jedné jsem to tušil i předem, že to dobře nedopadne. Na druhou stránku, pokud bych tu smlouvu neuzavřel, neměl bych ani platby za ten rok, co platil. mpcz, 3.jul.2018
A jak a po jake dobe zacnes vymahat, predpokladam ze po roce a trictvrte pred promlcenim ;-)