A jak byla nastavena smlouva s předchozím poskytovatelem? Máte ji ještě? Je tam uvedeno čí je zařízení? Pouze vám ho pronajímal nebo vám ho odprodal?
Každpádně byla chyby že jste to při ukončení služby nevypnuli z elektriky.
chyba to možná byla..ale byli tam prováděny určité stavební úpravy překládka kabelů atd..
Dělám u nich servis...
dále si tam jedna externí firma zapojoval ip kameru aby mohli sledovat průběh stavby...
atd..
takže do racku mělo přístup víc lidí a je možné že to prostě někdo omylem zapojil
nevím kdy to už asi nikdy nezjistím...
tím pádem to asi začalo vysílat"či příjmat" a skenovat kanály..na té frekvenci jak jsme uvedl výše..
Bohužel nejsem tam věčně ...
takže až ta dnešní návštěva čtu nás nějak tedy mě překvapila....
ale jak jsme zjistil byli jsme v tom prostě nevině..
pravděpodobně..
jo jak jsme již uvedl smlouvu na poskytování jsme nenašel pravděpodobně byla uzavřena ústně..
na dohodu...
máme veškeré faktury..za konektivitu ...
a samozřejmě i elektronickou komunikaci mejly..když se podávala dotyčné firmě výpověd..