Ahoj,
jako chápu, že to je kvůli retenci = když ti dá zákazník vědět, tak máš 3 měsíce na to, abys ho přesvědčil, že nechce jít jinam a chce zůstat u tebe, ale to mi nějak nesedí k tomu případu, kterým začíná tenhle thread, ani k tomu, že se někdo odtěhuje. Tam jsou ti přeci 3 měsíce nanic. Stejně asi člověka nepřesvědčíš, aby u tebe zůstal, když je na druhém konci republiky :-)
Nevím my máme také v podmínkách písemnou výpověď s 1 měsíční lhůtou, v praxi je to ale jedno. Netaháme nikoho za písmenka ve smlouvě ..
tak mě zajímalo, proč to někdo tak má ...
Ty máš čas a náladu zjišťovat, jestli se user skutečně odstěhoval a není to jenom bouda, když šel ke konkurenci? Navíc pokud se někdo stěhuje, tak to rozhodnutí asi neudělá ze dne na den (jedině snad v případě, když ho někdo vyrazí z bytu, tak ano) a může si smlouvu vypovědět v předstihu. Ovšem pokud je ti šumafuk, jakým způsobem od tebe odcházejí klienti, tak to samozřejmě beru :)
jasně, takže ho tři měsíce přes jeho nechuť pěkne pososám... on pak odejde tak jako tak, a ještě je na mě o to víc nasranej? :-) to je panečku marketing :-)
je to asi o přístupu, a vždycky si říkám, jak musej být spokojený lidi, kteří oznámí UPC, že chtějí skončit :-) no je fakt že tady u nás je takovej folklór "držet hubu a krok" a tak asi valná většina lidí poté, co jim UPC oznámí tu sladkou novinu, kolik že to maj doplatit peněz, páč měli slevu, nakonec asi stáhne ocas a dál funguje na něčem, co vlastně nechtěj. Ale vždycky jsem si říkal, že chci dělat ten business jinak, víc jakože pro lidi .. :-) a tak mi to přišlo nechutný, chtít po někom money za něco, co jsem mu nedodal. Jako je fakt, že si měříme u každého denní data a tak prostě vidíš, co k němu teklo/neteklo. A podle toho víš, zda používal/nepoužíval. Zařízení je jasná věc, tomu rozumím. Ale jinak mi celkem tenhle business připomíná vietnamce, co k němu chodím ráno pro rohlíky, jak mi cpe smlouvu na to, že u něj těch 5 rohlíků budu kupovat následující rok a když se rozhodnu jít k jinýmu, tak že si ještě 3 měsíce musí brát rohlíky taky u toho starýho. Možná se to někomu bude zdát absurdní ..
a s tou konkurencí? Hele tak nějak si stále v tom businessu říkám, že jestli máš smlouvy na to, abys lidi udržel u sebe, aby nešli ke konkurenci, tak si děláš něco špatně :-) Protože podle mě by ty lidi u tebe neměl držet ten papírek, ale ta služba, kterou poskytuješ.