Zdravím,
mám občas tento problém: klient nahlásí poruchu, teď třeba že mu nejdou přidat přílohy k emailu. Nahlásí to jako poruchu, pro jistotu hned běžel na Obchodní inspekci, aby se tam dozvěděl, že na odstranění vady máme 30 dnů. Poslal jsem technika, byl však odmítnut manželkou, že si pan klient nepřeje, aby mu cizí lidi chodili po baráku bez jeho přítomnosti a nepustila ho ani dovnitř. Náhradní adaptér odmítl klient převzít (domluva po telefonu), a tím, že nebude nic sám vyměňovat. Máme přijet až bude doma, o víkendu nebo po 18.00 večer.
Máte někdo praktickou zkušenost s takým jednáním a jsou nějak někde upraveny povinosti providera, či jiného poskytovatele služeb vyhovět požadavkům klienta, pokud vybočují hodně z běžné pracovní doby uvedené v našich VP?
Děkuji za vaše zkušenosti.
mpcz, 14/01/2014