Černé Ovce - pustte si

Právní problematika, závazná legislativa, provozní a lokalizační údaje, atd.
Uživatelský avatar
LUKESM
Příspěvky: 129
Registrován: 7 years ago
Bydliště: Ruda nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Černé Ovce - pustte si

Příspěvekod LUKESM » 6 years ago

DarkLogic píše:
net.work píše:jo, jasne.. ale jestli je to pravda a ten net ji pry nesel nekdy i 5 dni.... tak tam asi bylo neco spatne...


To je taky docela sporné. Předevčírem jsem měl zákaznici, které podle jejich slov nešel net dokonce více jak týden. Jednak ale zavolala až po tom týdnu (navíc o víkendu) a jednak měla vytažený kabel z routeru, takže to ani jít nemohlo. Tolik tedy k tomu, co tvrdí zákazníci a jaká je někdy pravda.


Secteno a podtrzeno,
holt je to o komunikaci a se zakaznikama je to tezke a ze zkusenosti, cim min plati, tim vice zadaji!

Zajimave je, ze nepadla zminka o nahlaseni problemu, jejich zakaznice to hned resili vypovedi...

Nedavno jsme s kolegou prochazeli statistiku resenych problemu na Hotline a pri te prilezitosti jsme zjistili,
ze priblizne necele procento ze vsech pripojenych zakazniku, temer pravidelne volava na podporu s problemy, pri kterych ma clovek na jazyku: "pocitac zabalte do bedny a vratte ho v obchode se slovy, nejsem dost gramotny pro jeho uzivani".
0 x

lyra
Příspěvky: 614
Registrován: 11 years ago
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lyra » 6 years ago

Souhlas, že někteří zakazníci by fakt potřebovali ještě domácí OOpera aby jim zapnutím routeru vyresil nefunkční inet. Bohužel každy je hned hotovej , proste to zlobi a hned dáva vypoved,aniž by mohl člověk posoudit, zda ta chyba je u nas a nebo u něj.

Lidi maji k dispozici help linku a tam bud volaji o vikendu v poledne když obědvam a nebo vubec :-)

Bylo by idealní mit u každyho usera dokonaly prehled.. kolik protahnul dat kazdy den v case od do, ping na usera nonstop s grafovanim, zda mu nekolisa signam na wifi a nebo rychlost na ETH sitovce..To by pak v siti ale litalo takovych nesmyslu navic a jeste nevim jak to ukladat a hledat kdyz se nekdo ozve-dle mne nerealne okolo 1000 lidi a vic - nevim jak jini by to řešily.
0 x

dantasik
Příspěvky: 398
Registrován: 11 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod dantasik » 6 years ago

lyra píše:Bylo by idealní mit u každyho usera dokonaly prehled.. kolik protahnul dat kazdy den v case od do, ping na usera nonstop s grafovanim, zda mu nekolisa signam na wifi a nebo rychlost na ETH sitovce..To by pak v siti ale litalo takovych nesmyslu navic a jeste nevim jak to ukladat a hledat kdyz se nekdo ozve-dle mne nerealne okolo 1000 lidi a vic - nevim jak jini by to řešily.


Todle cca ma ispadmin v sobe, grafuje linku u zákazníka + vypise jak dlouho je radio "offline" pokud se odpoji..celkem nam to usnadnuje praci. stim ze u problémových kusu nastavujeme i hlidani pingem.
Přílohy
graph_wifi.png
graph_wifi.png (22.74 KiB) Zobrazeno 1688 x
0 x
Daniel Tasáry

kure05
Příspěvky: 833
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod kure05 » 6 years ago

My máme u každýho klienta ping na jeho zařízení v grafech za 5 hodin, 1/2 dne, 1/2 týdne, 1/2 měsíce, 1/2 roku. A taky se vedou grafy Rx a Tx signálu, Rx a Tx CCQ, SNR, ACK. To se taky vede u každýho zákazníka v grafech den, týden, měsíc, rok. Stejně tak se podrobně grafujou stažený a odeslaný data včetně konexí . . .
0 x

rouchi
Příspěvky: 511
Registrován: 11 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rouchi » 6 years ago

to darklogic:
Přesně tak mých zkušeností 99% vícedenních problémů (výpadků) je problémem u klienta ala vypojený kabel z routeru z antény nebo z adaptéru. Proto se na to dívám tak skepticky jako pokud bylo vinou poskytovatele výpadek 5 dní tak je to opravdu na pováženou, ale jak řikám... neznám, že by jsme měli někde více jak 24h výpadek na vysílači, většinu nahlášených problémů se snaříme řešit "okamžitě" pokud to situace aspoň trochu umožní tak rozhodně řešíme většinou minimálně ten den...
0 x
UBNT mám rád, Mikrotik mám taky rád :-D považuji za zbytečné se přít co je lepší.
Jakub Havlíček

Uživatelský avatar
douby
Příspěvky: 458
Registrován: 13 years ago
Bydliště: Olomouc/Litovel
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod douby » 6 years ago

nechci jakkoliv zlehčovat výše uvedené reportáže, ale co určitě všichni znáte je také to, jak klienti dokážou uměle "prodloužit" dobu nefunkčnosti a uměle zdůraznit častost výpadků.

Příklad:
Kolega potřeboval restartovat router v denní době -> výpadek 2-5minut než se pozaktualizoval systém, routy atd. Volá klient, že už tři hodiny se nemůže dostat na internet, že je to dnes děsný. :roll: :twisted:

Ad častost výpadků:
Volá zákaznice v neděli v poledne, že posledních 14dní až měsíc Internet vypadává. Na grafech však vidíme skutečnost, že výpadky z důvodu vadného HW jsou za poslední tři dny(pá, so, ne)...

Někdy je to i úsměvné: "Za posledního půlroku je to už podruhé co vám musím volat!!!", pousmál jsem se a odvětil jsem: "No vidíte a předtím jsme o sobě šest let nevěděli".
0 x
Bc. Martin Doubrava
http://www.doubrava.net
- Internet Olomouc, Litovel, Uničov, Šternberk a široká okolí

Adolf.Shitler
Příspěvky: 347
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 6 years ago

To je klasika a normální provider na toto ani nereaguje nebo max. se slovy, že když to vypadává delší dobu, tak podle Všeobecných obchodních podmínek je Účastník povinen hlásit výpadky ihned a vystavuje se riziku sankcí, když tak neučiní. Takový otrava už příště nezavolá :D
0 x

yarda
Příspěvky: 11
Registrován: 8 years ago
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvekod yarda » 6 years ago

http://www.fighters.cz/kickbox-kluby

najdete si "SK Dragon Gym Teplice" Co ten pan zamestnanec asi tak dela ve volnem case :-) ze by nahlaseny pracovni uraz ktery se mu nestal v praci ale pri kickboxu ? :lol:
0 x

kuba_lysa
Příspěvky: 64
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod kuba_lysa » 6 years ago

Uživatelé můžou být jaký chtěj, prostě to tak je. Ale podnikatel, kterej odmítá přebírat poštu a vymejšlí překážky při ukončení smlouvy, je podle mýho názoru nepoctivej šmejd.
0 x

Adolf.Shitler
Příspěvky: 347
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod Adolf.Shitler » 6 years ago

Uživatelé rozhodně nemůžou být jací chtějí, jsou nějaká pravidla hry, která musí dodržovat obě strany. A komu se to nelíbí, tak nemusí do smluvního vztahu vstupovat.
0 x

Uživatelský avatar
Insider
Příspěvky: 2311
Registrován: 13 years ago
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Insider » 6 years ago

O Kadeli z Kabelnetu se nemá smysl bavit. To je mistni folklor.. Poskytovat v Praze internet za 190 je neco jako jezdit traktore do divadla.. Proste zbytecny luxus.. Ti co to za tuhle cenu davaj nemaj sanci tu sit drzet v solidnim stavu, tak se moc nedivte. K nam od Kadla utikaj predevsim firemni zakaznici, protože mu fakt nedela problem na to tyden dlabat..

Co se tyce toho zamestnace.. Nevim jsem z toho na rozpacich, ale pokud tam ten stozar nainstaloval sam tak je borec.. Proc se mi to nezda :)
0 x
Michal Peterka, KPE spol. s r.o.
V Hůrkách 1, Praha5 Nové Butovice, Tel: 242498100, 777208819
http://pojitko.cz

Uživatelský avatar
Selič
Příspěvky: 736
Registrován: 9 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Selič » 6 years ago

0 x
"Slepému neukážeš, hluchému nepovíš, debilovi nedokážeš..."

Filipová Ludmila
Příspěvky: 161
Registrován: 6 years ago

Příspěvekod Filipová Ludmila » 6 years ago

Dobrý den,
někdo zde dal do příspěvku, že by bylo vhodné napsat o co jde, vezmu to postupně a odzadu. Pokud se týká příspěvku Edorase který mimo jiné již dávno není v CZFree a zapadl do propadliště dějin měl s panem Filipem tolik to, že za nainstalovaní dvou antén Andrew 24 dB si naúčtoval částku v výši 21000 Kč nikoliv 17000 Kč jak píše. Předtím zde proběhla však jiná věc a to ta, že pokud dodá pan Filip internet který platil pan Filip nikoliv Edoras budou nějaké střechy domů v správě SBD zdarma. Pan Filip za internet platil třetí straně 6000 Kč, peníze od SBD vyúčtovával na základě oné smlouvy Edoras, ten však panu Filipovi nedla ani Kč. Další rok si Edoras bez ptaní klienta převedl na sebe a kasíroval vesele dále. Provize za další dva roky připojení s platbou okolo 5000 Kč žádná. Pan Filip tedy Edorasovi zaplatil instalaci a rok internetu zdarma. Domluva o tom, že bude poskytováno připojení zdarma, aby SBD pustilo na oplátku nějakou tu střechu vzalo za své. No nekupte to. Tolik Edoras vs. Filip.

K černým ovcím aktuálně je věc v stádiu šetření policie české republiky nejedná se jen o pomluvu, ale další související věci z e-mailové komunikace klientek směrem k nám, způsob reportérky čt v pořizování našeho vyjádření a s tím spojeného konání či nekonání a v neposlední řadě je zde i běžící správní řízení na čtú v obou věcech. Mohu tedy jen říci, že vzhledem k okolnostem zejména běžícímu řízení v této věci na čtú nevidím odvysílání jako optimální záležitost bude zde ještě přednesena stížnost radě čt. V této věci po dořešení ráda poskytnu vyjádření. Jsem ráda, že mnoho z Vás věc nevidí jednostraně. Určitě jsme nechtěli nikomu dělat obstrukce chtěla jsem mít pouze věci mezi mnou a klienty v pořádku dle podmínek a dohod. Při čtení vašich příspěvků přesně slyším naše klienty co volají v Sobotu, že jim to týden nejde nebo půl roce, že dvakrát volali, ale posledních šest let je to ok. Věc nyní přenechávám v moci k tomu pověřených a jistě mnozí z Vás pochopí, že pokud jsme se na úřady obrátili nebylo zde vše v pořádku domnívám se, že nikoliv z naší strany.

Požádala bych některé z Vás o jedno. Pana Filipa neznáte, nebo jen okrajově a možná netušíte kolik času obětuje chodu mé firmy možná i více než vy sami by jste obětovali své firmě když máte čas zde psát nepodložené informace o člověku o kterém jste maximálně zaslechli něco z konkurenčních drbů na internetu. Rozhodla jsem se, že takovéto debaty již nebudu podporovat a ani tolerovat. Začneme třeba Insaiderem, navážet se do pana Filipa vám jde dobře, ale peníze které vydělá kabelnetu vás zajímají také a už by Vám při případném obchodu nevadilo, že je vydělal pan Filip, proč jinak by mne od Vás chodila co měsíc nabídka na Vaše zařízení.
K přechodům firemní klientely není mne známo, že by někdo od nás odešel k Vám v lokalitě kde působíme a pokud ano tak to byla 1 nebo 2 firmy s kterýma jsme se rozloučili my.

Směrem k Kubovi lysá, možná by jste mohl vážit slova pokud netušíte co je za věcí. Já třeba také nemusím OSky z toho důvodu, že já platím DPH vy ne, platím zdravotní, socilání, daně OSka ne. Nepouštím se zde do diskuzí o tom, že OSky si budují sítě na úkor placení daní a dalších poplatků. Pokud bych se zařídila stejně hned mám o dva slušné spoje za rok v síti navíc. Kritzuji Vás za to? Ne. Navíc mne to mrzí i z důvodu kdy lidi jako vy a z Czelanetu jsem uznávala pro své schopnosti a navíc jsme Vám ani z Milovic na popud pana Filipa nelezli do zelí. Vy nyní aniž by jste o mne cokoliv věděl napíšete, že jsme šmejdi hezké a fajn.

Co mne opravdu dostalo je to, že poté co jsme odmítli na dále obchodovat z i4wifi se tato zpráva s posměšnými dodatky objevila na blogu i4wifi, ale to mnohé z Vás nepřekvapí. Ale i na webu konkurence která před našimi službami varuje http://www.wifidubec.cz kde aktuálně dnes je provozovatel této sítě takový profesionál, že s ním se bát nemusíte, webovky končí na webovkách MK :) Zde bych se, ale bála jiné věci aktuálně je škoda vyčíslena poměrně značnou částku. Tyto společnosti si neuvědomují jedno obsah sice stvořila čt, ale odkazují na ně a to dobrovolně a na svých webech v momentu kdy čtú rozhodne v náš prospěch nebudu váhat z žalobou na poškozování cizích zájmů a pomluvu. To je riziko převzetí neověřené zprávy. Upřímně i4wifi by si asi dle názoru většiny na tuto společnost takovouto žalobu zasloužila a pokud někdo převezme obsah webu tak také. Riziko dobrovolnosti není na autorovi, ale na tom kdo to zveřejní. Škodu lze pak uplatnit v stejné výši jako byla uplatněna u čt. Nyní je již pozdě mazat z webů vše máme zadokumentováno a mimochodem mne samotnou by nenapadlo ani na tu největší konkurenci něco takového dát na svůj web, to svědčí o úrovni vlastníků webu. Mrzí mne snad jen to, že pan majitel wifi dubeč u nás začínal jako zákazník co mne však mrzí více je chování i4wifi kde jsem utratila několik milionů Kč a tato firma se Vám odvděčí takovýmto způsobem za obchody které jsme s nimi realizovali. Je pak úsměvně když na jednu stranu Vás v blogu tak hezky zostudí, ale jinak jste přeci prověřená firma.

Ještě jedna věc v reportáži padalo stále Kabelnet..Kabelnet všichni jaksi pozapoměli na jeden fakt a to ten, že Kabelnet je úplně jiná firma jiné osoby. Té se nikdo neptal na vyjádření nikde nikdo nezmiňuje Ludmila Filipová podnikatelka dle ZEK. pokud by to bylo staré bábě filipové tak by to nemělo tu sledovanost. Tolik jen nástřelem k objektivnosti reportáže.

K panu Filipovi samotnému. Ohledně tak často a rádoby zmiňovanému alkoholu. Všichni z Vás určitě mají stejnou náplň práce co on. Jak myslíte, že by dlouho procházelo mít denní nájezd 150-250 km a do toho chlastat. Druhou věcí je fakt, že pan Filip má boreliozu v lehčí formě pokud navštívíte weby tomuto se věnující zjistíte jednu Věc a to tu, že na borelioze není chuť na alkohol. Pan Filip ovšem pije alkohol dvakrát do roka 1x na narozeniny a 1x na nový rok. Co se týká dluhů firmy Ludmila Filipová netvrdím, že tu nebyli faktury po splatnosti a z nich plynoucí dlužné částky, vždy, ale všichni dostaly vše uhrazeno a to i navíc za počkání které bylo vždy smluveno. Aktuálně nedlužíme nikomu nic s vyjímkou bývalého dodavatele kde je spor o vyúčtování na čtú. Není mou povinností seznamovat veřejnost s mým účetnictvím, ale dělám to protože mne již začínají štvát řeči o tom, že jsme alkoholici a dlužníci. Možná by stálo za to podat oznámení pro pomluvu na ty kteří takovéto příspěvky zveřejňují a pak by jsme mohli rozebrat jejich platební morálku.

Vrátím se ještě k wifidubec.cz je pak více než úsměvné nebo k pláči kdy majitel této firmy byl více než rok připojen přes náš přístupový bod a zálohován naší konektivitou kterou i v několika případech několik dnů využíval. Primární konektivitu využíval od obchdoního partnera kterého jsme používali donedávna jako zálohu my. A pak si dá na svůj web varování před námi, tak nevím jestli se mám smát nebo brečet.

Ohledně našich cen a marketingové strategie se zde nebudu rozepisovat každý máme nějakou. Jisté je to, že i za tyto menší peníze se snažíme pracovat kvalitně (majitel wifidubeč byl připojen skoro rok a nezkrachoval :) ) není to úplně snadné, ale to Vám nemusím povídat znáte to. Zvolili jsme si to takto a nestěžuji si práci máme ne sice za tolik jako někteří z Vás, ale vážíme si toho, že můžeme fungovat a pracovat. rozhodně bych nikomu nepřála tuto zkušenost. Čekám na rozhodnutí a sama jsem zvědava kdo měl pravdu a kdo nikoliv, ale to již jindy a jinde.

Přeji všem mnoho pracovních úspěchů a hezký večer.
Ludmila FILIPOVÁ
0 x

DarkLogic
Příspěvky: 1246
Registrován: 8 years ago

Příspěvekod DarkLogic » 6 years ago

Kabelnet neznám, ale po tomhle elaborátu je mi jasné, že bych s nimi nechtěl mít nikdy nic společného. Stížnost sem, stížnost tam...asi je jednodušší psát stížnosti než dělat pořádně svou práci.
0 x

Uživatelský avatar
Tomáš Břinčil
Moderátor
Příspěvky: 649
Registrován: 7 years ago
antispam: Ano
Bydliště: /dev/null
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Tomáš Břinčil » 6 years ago

Zoufalé situace si žádají zoufalé činy.
A jestli přijde stížnost i na mě, tak budu zapírat a zapírat!
0 x
Windows what? Linux instead...
Real programmers don't need notice all their known languages.

https://www.facebook.com/conexainternet


Zpět na „Právní záležitosti ISP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host