Odpojení bytového domu, zákazníkem

Právní problematika, závazná legislativa, provozní a lokalizační údaje, atd.
revenge
Příspěvky: 16
Registrován: 2 years ago

Odpojení bytového domu, zákazníkem

Příspěvekod revenge » 3 weeks ago

Dobrý den,
chci se zeptat na radu, jak by jste postupovali kdyby jste měli v nějaké bytovce 5 klientů všichni v nájmu nějakého majitele z tramtárie a jeden z těchto klientů kvůly neschodě s Vámi, bez upozornění ostatních účastníku prostě domluvil připojení celé bytovky jinou firmou. Ta firma by přišla, sundala vaše zařízení a všechny klienty přepojila bez upozornění ?
0 x

hol
Příspěvky: 496
Registrován: 8 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod hol » 3 weeks ago

obrátit se na majitele z tramtárie. Jistě jste původní přístup do bytovky a zřízení společné přípojky pro všechny domlouvali s ním. On jako majitel je jediný oprávněný a povolaný. Úplně ideální stav by byl, pokud máte s ním smlouvu o pronájmu prostoru na stožár. Ale to asi nemáte, určitě by ses zmínil. Ale i ústní dohoda je smlouvou, takže určitě na něj a přes něj. Hodně záleží, co bylo historicky dohodnuto. Pomoci mohou platby za elektriku nebo další věci, které podpoří váš historický nárok. Jiný právní nárok budete těžko hledat. Na to je třeba myslet dopředu, ne až když se něco podobného stane. Smlouva s delší výpovědní dobou tyto věci celkem pohodově řeší. Navíc na techniku umístěnou legálně podle smlouvy nikdo hrabat nesmí a když jo, tak policie. Trochu to řeší i ZOEK, ale opět jen smluvně umístěná zařízení, ne nějakou černotu.

Druhá samostatná kapitola jsou jednotlivý klienti. Ti mají určitě smlouvy s vámi. Pokud byli spokojení, měla by s nimi být dohoda. K nám do bytovek když se cpe konkurence, tak nás nájemníci/vlastníci obvykle hodně podpoří. Pokud by to neklaplo generálně, tak každý jednotliví klient, co vám zůstane, bude dobrý. Pokud mají už nové smlouvy, tak je potřeba, aby je vypověděli v zákonné 14 denní době bez důvodu.

Jinak je to typický důsledek dnešní obecné korektnosti. Lidi se už prostě nebojí, že dostanou přes držku a tak nemají zábrany. A tohle by zasloužilo. Ale nikoho nenabádám, je to čiště můj osobní názor, nikoli podněcování k násilí :)
0 x

mpcz
Příspěvky: 1438
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod mpcz » 3 weeks ago

Zdravím,
já bych viděl klíčový bod ve spokojenosti zmíněných klientů PŘED a PO. Protože vše ostatní je sice svatá pravda, ale její prosazení je značně zdlouhavé a je to nepříjemná práce.
mpcz, 28.dec.2017
0 x

revenge
Příspěvky: 16
Registrován: 2 years ago

Příspěvekod revenge » 1 week ago

A jak je to když máte smlouvu na třeba 24 měsíců, neplatí proto ten zákon o maximální výpovědní lhůtě 30 dní ?
0 x

hol
Příspěvky: 496
Registrován: 8 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod hol » 1 week ago

ve vazane dobe smlouvy je mozne ukonceni smlouvy, pokud zakaznik, ktery je zaroven spotrebitel sluzby (nepodnikatel), uhradi 1/5 zbyvajicich pausalu.
0 x


Zpět na „Právní záležitosti ISP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti