Tak si musím postěžovat, že od toho většího výpadku jsme zaznamenali ještě další 2. Ten dnešní kolem 15h znamenal drop 50% trafficu na 15 minut. Plus teda dlouhodobě si různě lidi stěžují na krátkodobé nedostupnosti z různých sítí.
Diky za odpoved, ja nechci byt hnidopich kterej si furt jen stezuje - ikdyz musim protoze na me kricej zakaznici, resp. na moji firmu. A protoze mame 2 odberna mista na konektivite od Kaory, tak zjistuji zda mam hledat problem u Kaory nebo jinde. Jinak ano, zrovna asi 2 dny jsme resili ze se lide ze Slovenska a tusim ze z UPC ( nechci ted kecat ) nemohli pripojit na nase servery. Ale nevim zda to byl problem u Kaory nebo nekde jinde, nastesti to trvalo jen chvilku.
Sere me to, protoze ta reputace se proste napravuje tezko, kdyz je to tak casto. Co Kaore ale nelze vytknout, je kompenzace. Vzdy se k veci postavili dle ocekavani zakaznika ( me ). Takze zas vim, ze svoje fails umi kompenzovat a tim si to "vyzehlit" ale otazka je, kde je ta hranice kdy uz kompenzace postrada smysl, diky cetnosti. Na druhou stranu Cetin mel v poslednim roce taky nekolik failu a proti Kaore se ke kompenzaci stavi tak, ze se to neda ABSOLUTNE srovnat, tim chci rict ze Cetin totalne sere na svoje prusery a skodu zpusobenou zakaznikum ( viz. ten nedavny pruser v HK ), kdyz si naplanovali opravu polo prekopnuteho kabelu, nekomu dali vedet ze za 24 hodin budou neco delat, jinemu zas nedeli vedet vubec a proste bez varovani ho usmikli. Vypadek byl asi 10+ hodin, kompenzace ? Flusnuti do tvare.