Rád bych se podělil o zkušenost jakým způsobem jedná O2.
Mám 2 VDSL přípojky, pro kancelář, a pak ještě jedno místo u rodičů. U rodičů jsem zřizoval přípojku asi před 5 lety, pro kancl před třemi. U obou smluv jsem trval na pouze ročním úvazku, protože jsem se nechtěl zbytečně vázat. U přípojky v kanclu jsem si dokonce zakoupil modem za vlastní, protože při ročním úvazku ho nechtěli dát v ceně.
Vědom si toho, že žádné závazky nejsou, volal jsem ohledně ukončení přípojky v kanclu. Platit v Brně 500Kč za 20Mbit, při neustálém slibování, že se brzo dostaví zrychlení mě přestalo prostě bavit. Proto jsem byl dost překvapený, když mi paní na telefonu řekla, že na obě přípojky jsou ještě závazky. Při dotazu jak je možné, že po 3 a 5 letech je stále úvazek na obou přípojkách, mi bylo vysvětleno, že O2 automaticky o 2 roky prodlužuje vypršenou smlouvu, pokud ji klient sám nevypoví.
To jako fakt v dnešní době je něco takového možné?