slušně bych řekl, že je článek nevyvážený a zaujatý. Protože ale nejsem ve vyjadřování korektní, musím říct to, že článek je propagandistická zaplacená sr@4ka. Něříkám, že jsou tam vyloženě lži, ale je to populisticky napsáno proti wifi poskytovatelům. Vůbec se tam nezmiňuje, jaký jsou operátoři darebáci, jak nedrží slovo a průběžně zdražují, zneužívají důvěru lidí neúměrně vázanýma smlouvama, nedodržují slíbené parametry, mají bídný servis a techniky nutí pracovat pod dohledem GPS a speciálního time managementu, jako by to ani lidi nebyli. Babišovský styl odporu proti malým a středním podnikatelům z toho úpně čiší. Jen ti velcí monopilisté jsou ti správní a hodní a ostatní musejí být minimálně vystaveni kritice toho nejhrubšího zrna, viz tento článek. Speciálně u T-mobile by mě zajímalo, kolik má jejich management těch audin. A to se jistě nepředřou, platy mají královský a zodpovědnost minimální. Ale to přece nevadí, jsou to přece také jen chudáci zaměstnanci, cítíme s nimi a fandíme jim. Zato drobný podnikatel, to je příkladné zlo i kdyby jen starou fábii měl.
Auto je to jediný, co stojí za debatu z toho celýho :)