Volny.cz nedostupný

Příspěvky, které nespadají do žádného z vytvořených fór.
mpcz
Příspěvky: 2250
Registrován: 12 years ago

Re: Volny.cz nedostupný

Příspěvekod mpcz » 5 months ago

Mám na Volnem.cz schránku od počátku internetu a nemyslím si, že to používají jen lidé bez rozumu. Předně, po mnoho let výpadky nebyly, ty začaly hustěji až po sloučení. Měnit schránku není nic příjemného. Kromě toho mám i schránky na placených službách a statistika neříká jednoznačně, že by musela být služba zdarma nějak horší. Myslím si, že třeba lidé na Seznamu (a těch je dle mé databáze naprostá většina) jsou spokojeni i zdarma.
Pokud má někdo startovací stránku poštovní, viděl bych to tak, že "zachytí" podstatně více výpadků pošty, než ti ostatní, takže dojem může být poněkud zkreslen. A to je právě ono - pokud by tam byla včas smysluplná hláška, klient by viděl výpadek Pošťáka a ne tvého internetu. A vo tom to je.
mpcz, 27.5.2018
0 x

Pintero
Příspěvky: 1249
Registrován: 12 years ago
antispam: Ano

Příspěvekod Pintero » 5 months ago

Já jsem právě Seznam vůbec nezmínil - ten má sem tam také výpadek, ale většinou to hodí chybovou stránku....
0 x

rsaf
Příspěvky: 810
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod rsaf » 5 months ago

Je to zdarma, vzhledem k asi dosti nízké návštěvnosti těch portálů to jistě nebude ani dobrý byznys, takže kdo tam má schránku může v zásadě být rád, že ji ještě má... Taky by mohla den ze dne zaniknout. Výpadky jsou, řeší se nějak. Z mého pohledu je v dnešní době lepší (i pro nás ISP) informovat o výpadku na Facebooku nebo Twitteru protože takto se informace k lidem dnes dostane prostě nejrychleji a nikdy nevím, jak rozsáhlý výpadek budu mít a jestli vůbec poběží nějaký můj web, kde bych to na oznámení o poruše měl nachytané... Na FB se navíc o potížích nejspíše dozvím i od jiných uživatelů, takže to tam provozovatel třeba ani nemusí psát...
Že si lidi myslí, že jim nejde internet je jejich problém a je to prostě negramotnost.
0 x

Uživatelský avatar
Myghael
Příspěvky: 1193
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod Myghael » 5 months ago

Těch "negramotných" uživatelů ale bude mezi zákazníky drtivá většina, nejsi-li ČDT, UPCB nebo podobný subjekt. Co se a/sociálních sítí týče, tam jednoznačně souhlas, tedy pokud se tvé oznámení proboxuje filtrem a tví uživatelé si ho mezi reklamami všimnou - zákazníků, kterým se nic nezobrazilo, s různými updaty FB přibývá, Twitter je v tomto ohledu o něco (o dost) lepší. Alespoň u nás tedy oznámení děláme zásadně dvojmo, tedy na web i sociální sítě.
0 x
Si vis pacem, para bellum.

MikroTik, UBNT, Cisco, TP-Link... rozhoduje vhodnost toho či onoho pro konkrétní použití, ne jaké logo nalepili v Číně na krabici. Na tomto fóru vystupuji jen a pouze sám za sebe.

mrazek609
Příspěvky: 167
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod mrazek609 » 1 month ago

Zdravím,
mám zajímavý problém a potřebuji radu. Volají mi zákazníci, že jim nepřichází pošta do poštovních klientů u schránek na centrum.cz a volny.cz. Ostatní normálně fungují.

Chová se to tak, že na web rozhraní třeba centrum.cz vidím nové zprávy, ale poštovní klient (outlook, thunderbird) bez jakékoli chyby ukáže, že nejsou žádné nové zprávy. Zprávu poté stáhne třeba až další den.
Žádnou chybu to nenapíše, odezva na pop3 nebo imap server bez chyb, na telnet odpovídá vždy. Trvá to již několik měsíců, potom to zase týden jde, pak zase ne.

Pozoruji, že to dělá pouze u zákazníků za NATem, protože jak dám klientovi veřejku, tak to běží bez problému. Odpověď od technické podpory centrum.cz, je že naše NAT adresy nijak neevidují.

Nestalo se někomu něco podobného?

Díky
0 x

kadlcikales
Příspěvky: 83
Registrován: 2 years ago
Bydliště: Zlín , Otrokovice , Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kadlcikales » 1 month ago

Měl jsem něco podobného u jednoho zákazníka, problém přetrvával delší dobu, a ani na web rozhraní mu emaily nechodily, různě jsem to testoval, třeba pomocí stránky http://mailtester.com/ kde se dá zjistit jestli je daná emailová schránka dostupná, problém byl že mají nějaké výpadky ale na straně ISP nebo zákazníka to není, zákazník měl veřejnou a jiné emaily mu jeli, tak si nakonec založil gmail :D
0 x

thanui.linux
Příspěvky: 257
Registrován: 7 years ago

Příspěvekod thanui.linux » 1 month ago

mrazek609 píše:Zdravím,
mám zajímavý problém a potřebuji radu. Volají mi zákazníci, že jim nepřichází pošta do poštovních klientů u schránek na centrum.cz a volny.cz. Ostatní normálně fungují.

Chová se to tak, že na web rozhraní třeba centrum.cz vidím nové zprávy, ale poštovní klient (outlook, thunderbird) bez jakékoli chyby ukáže, že nejsou žádné nové zprávy. Zprávu poté stáhne třeba až další den.
Žádnou chybu to nenapíše, odezva na pop3 nebo imap server bez chyb, na telnet odpovídá vždy. Trvá to již několik měsíců, potom to zase týden jde, pak zase ne.

Pozoruji, že to dělá pouze u zákazníků za NATem, protože jak dám klientovi veřejku, tak to běží bez problému. Odpověď od technické podpory centrum.cz, je že naše NAT adresy nijak neevidují.

Nestalo se někomu něco podobného?

Díky


U nás sme to zaregistrovali taky. Řešení - přechod na seznam nebo google.
0 x
-----------------------------------------------------------
RBcka i UBNT mají své přednosti - využívám obojí

mpcz
Příspěvky: 2250
Registrován: 12 years ago

Příspěvekod mpcz » 1 month ago

Taky jsem to zaregistroval. Ale trošku jinak. Aplikace přes web nejde napoprvé otevřít, chce to několik pokusů. Zatím se žádný email neztratil nebo o tom nevím. V posledních dnech ale dochází k blokaci poštovních providerů ze strany Volného z důvodu jejich spamu, což někdy trvá i několik dnů. Emaily se však neztratí, pouze zpozdí, cca o nula až půl dne.
Řešení: zatím počkám, nemám rád lidi, co si za rok několikrát mění adresu a tf. číslo. Každý provider má jednou za čas nějaký problém. mpcz, 27/9/2018
0 x


Zpět na „Nezařazené“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů