Zdravím,
mám zajímavý problém a potřebuji radu. Volají mi zákazníci, že jim nepřichází pošta do poštovních klientů u schránek na centrum.cz a volny.cz. Ostatní normálně fungují.
Chová se to tak, že na web rozhraní třeba centrum.cz vidím nové zprávy, ale poštovní klient (outlook, thunderbird) bez jakékoli chyby ukáže, že nejsou žádné nové zprávy. Zprávu poté stáhne třeba až další den.
Žádnou chybu to nenapíše, odezva na pop3 nebo imap server bez chyb, na telnet odpovídá vždy. Trvá to již několik měsíců, potom to zase týden jde, pak zase ne.
Pozoruji, že to dělá pouze u zákazníků za NATem, protože jak dám klientovi veřejku, tak to běží bez problému. Odpověď od technické podpory centrum.cz, je že naše NAT adresy nijak neevidují.
Nestalo se někomu něco podobného?
Díky