Zdravim,
chcem sa Vas opytat, ako mate vyrieseny system na plnenie pracovnych uloh (ticketov). Lebo jedna sa tu o to, ze ako samostany technik vo firme mam na starosti viac uloh, ako servis internetu(cca 500-600 zakaznikov), vysielacov, servis pocitacov, servis pokladni a ine prace. Na zlozitejsiu, alebo narocnejsiu pracu co sa tyka servra a dolezitych anten vstupuje do ulohy sef. K tomu mame dve uctovnicky, ktore aj preberaju telefon vo firme.
Cize v mojej pozicii sa mi stava, ze niekedy je klud, robota sa postupne stiha, ale niekedy sa toho dost privali. Najhorsie je, ze ked som niekde v terene, tak sa mi praca vo firme moze kopit, a kedze ludia neradi cakaju a chcu vsetko najskor, neviem dat odpoved na otazku, kedy co bude. Preto sa Vas chcem opytat, ako riesite nejaku situaciu, ked ste v terene niekde u zakaznika na streche a volaju vam ludia, ze im napr. nejde net, ze chcu zriadit internet, ze chcu namontovat wifi, alebo chcu pomoct cez teamviewer a Vam sa to v tom momente neda. Znacite si to nejako, alebo Vam ludia volaju len do firmy a tam sa to znaci a posiela dalej? Lebo uz len riesenie telefonatov v terene, ked je clovek sam, nieje nic extra a strasne to zdrzuje, popripade si vsetko pamatat. Ako to mate vyriesene?