Na cetinim webu se pise:
- 4,3 mil. domácností v ČR
- 3,8 mil. připojených nebo připojitelných domácností v pevné síti CETIN
- 3 537 postavených rDSLAMů (započítány pouze vysunuté)
- 938 075 zrychlených domácností
Tedy cca. 10 % domacnosti nema pevnou linku a jeden prumerny vysunuty DSLAM vychazi na prumerne 265 domacnosti. Pri 25 % penetraci muze na DSLAM vychazet prumerne 66 aktivnich sluzeb. Spis min, protoze cetin stavi vysunute DSLAMy v mistech, kde:
- ma alespon 9 aktivnich sluzeb a potencialni dalsi zakaznici jsou dostatecne blizko
- zaroven doposud na jeho linkach nedosahuji zakaznici vyssich rychlosti.
No a to se nebavime o agregaci na urovni regionalni site, kde se vsechny ty linky z DSLAMu schazeji.
V kampani pak ignoruji vzajemne ruseni linkami (takze drat nemate vzdy jen pro sebe, kdyz vam ho rusi soused), ktere sice na mnoha mistech kompenzuji vectoringem, ale neni to jeste zdaleka vsude.
Kdyby chteli porovnavat, mohli by rict, ze nabizeji vyssi rychlosti (nekde), ze maji optiku do kazde druhe vesnice, ze celkova konektivita regionu je XX Gbps, atp.
A taky by meli nabidnout vyssi rychlost na uplinku, kterou umele skrti uz od dob O2, aby se lip prodavalo symetricke DSL firmam.
Soucasna kampan je vazne zbytecne agresivni, nepresna a tudiz zbytecna, az pro cetin skodliva.