Řeším problém nefunkčnosti video-přenosů z :-( Zkusil jsem tam poslat mail, uvidím co se stane...
Řešili jsme to s nimi taky, výsledek byl takový, že mají vše aktuální a že bude určitě problém se zabezpečením. Co mě ale nejvíc nasralo, že mi podpora napsala, cituji: "Doporucili bychom predevším, aby se na nás obraceli samotní diváci, abychom mohli rešit každý individuální prípad (s ohledem na typy jejich OS, prohlížecu atd)." No nevím... Nakonec podle mě něco změnili, protože se vše rozběhlo aniž bychom cokoliv měnili.
Donutit tyhle molochy něco udělat je pomalu nadlidský výkon. Tam snad nikdo neví co má dělat.
Ano, my začínali komunikaci naprosto stejně. Že je problém u nás, musíme používat Chrome a ať volají přímo zákazníci apod. Byl jsem ale neuvěřitelně otravný a neodbytný, takže jsme zřejmě věc vyřešili za vás. Postupně jsem to řešil s asi 6 jejich lidma, problém jsme víceméně našli sami a skončilo to tuším ve čtvrtek/pátek, kdy mi z ČT volali "zkuste to, už by to mělo jít" - a opravdu šlo :-)
Bylo to tak, že při navštívení stránky s olympiádou na ČT to prošlo prvním (aktuálním) filtrem u ČT, který fungoval bezchybně. Pokud to bylo ze zahraničí, vypsalo to hlášku o zahraničí. Pokud ne, přesměrovalo to na nějaký stream u O2. Zde někde cestou ale bohužel byl druhý (neaktuální) filtr, který ty nové adresy od RIPE neznal - až v síti O2. Proto to z našich adres hlášku o zahraničí nevypsalo a jen se dokola motalo kolečko - nemohlo se spojit.