Zdar lidi, předpokládám že už jste něco podobného řešili. Klient zemře, jeho rodina rodina vypoví službu, dodají úmrtní list, výpověď někdo z nich podepíše. Zatím podle mě po oficiální stránce vše v pořádku.
Problém? banka! Ta i přesto, že dostane úmrtní list, a může si ověřit úmrtí klienta, z nějakého důvodu účet ihned nezablokuje. Například Airbank (to je ta banka kterou můžete mít rádi) drží tento účet asi 4-5 měsíců v aktivním stavu, takže trvalé převody, a příchozí platby dále lze uskutečňovat.
Teď se ozvala příbuzná po zemřelém, že platby stále z toho účtu stále chodí, a že chce poslat přeplatek od doby úmrtí na jiný účet, nebo zaslat poukázkou přes poštu zpět. Hned jak jsem si všiml, že platby chodí, posílal jsem je zpět, ale Přece nemůžu postal peníze jinam, ne? Zůstatek přece musí do dědického řízení, je to tak?