Na ten starý rozhlas asi břemeno nebude, ten tam byl dávno. Někde to mají řešeno smlouvama, co převzal E.on po bývalem JČE.
Ale krom přátelského souhlasu starosty, je třeba si skočit do Českých Budějovic, protože silnice 170 bude kraje a je třeba souhlas příslušného správce té komunikace, vedle majitele sloupů. A dále to vypadá, že dostavba Temelína prošla/projde, tak kdo stavíte poblíž, tak si hlídejte, zda vámi ověšovaná silnice se nevyskytuje v tom blábolu o strategických komunikacích pro přepravu materiálu k dostavbě Temelína, pak tam bude další ale od ČEZu ohledně zachování průchodností pro novou výstavbu, ať vám to za pár let neorvou při průjezdu prvního kamiónu s trošku větším nákladem. To se ale této silnice týkat nebude, spíše těch, co jsou uvnitř trojúhelníku Tábor, Písek, Č. Budějovice a míří k Týnu n. Vltavou.
Nicméně bych se prvně zamyslel, zda je v blítkém okolí závistivá konkurence (nebo aktivní blbec soused), která by do toho měl chuť začít rýt a dle toho volil, jak moc do detailů vše řešil. :-)