pochybení lokálního poskytovatele / kompenzace

Dotazy od zákazníků týkající se internetových přípojek nebo čehokoliv souvísejícího s Internetem.
čákes
Příspěvky: 13
Registrován: 1 week ago

Re: pochybení lokálního poskytovatele / kompenzace

Příspěvekod čákes » 1 week ago

hapi píše:hmm, a víš od čeho tu jsou datový centra? domácí přípojka je domácí přípojka. To že sis na přípojce určenou pro domácnost rozjel servery a evidentně né pro soukromé účely (kdo by měl po kraji desítek čidel pro soukromé účely ?) tak trochu nikoho zajímat nebude a ještě k tomu to nemáš písemně. Co jako očekáváš?

Ve smlouvě mám veřejnou IP písemně. To co provozuji je stále hobby projekt, který mám rozmístěný po známých a rodině. "Server" je stařičká raspberry, která agreguje data. Pokud se to rozhodnu překlopit na byznys, tak to určitě doma provozovat nebudu.
0 x

čákes
Příspěvky: 13
Registrován: 1 week ago

Příspěvekod čákes » 1 week ago

hapi píše:mluví správně. U čidla je router a ten upravuje dst-natem kam data poslat.

On tam ale zpravidla není router, ale "router" k dst-natu se vůbec nedostanu.
0 x

čákes
Příspěvky: 13
Registrován: 1 week ago

Příspěvekod čákes » 1 week ago

Můžu poprosit admina, aby toto vlákno uzavřel? Jednu radu ohledně postupu s veřejnou IP jsem dostal. Za to děkuji. Děkuji i ostatním, kteří se v diskuzi zapojili a přinesli podnětné připomínky. Mám díky tomu lepší obrázek o pozici koncového zákazníka.
0 x

rsaf
Příspěvky: 1572
Registrován: 13 years ago

Příspěvekod rsaf » 1 week ago

Je to typický obrázek většiny akvizic. Malý ISP v tom má bordel, špatnou dokumentaci, mnoho nestandardních řešení. Prodává často proto, že mu to přerostlo přes hlavu a poslední rok v tom vzniká ještě větší bordel, protože se řeší hlavně ta akvizice.
Pro nového vlastníka to pak je vlastně jen pár klientů, na proces integrace je značný tlak, do sítě se začne hodně vrtat, takže je z toho spousta potíží a ztráty jsou povoleny. Jak říká kolega - když se kácí pes, lítají řízky.
3 x

pepulis
Příspěvky: 1428
Registrován: 14 years ago
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pepulis » 1 week ago

čákes píše:
TTcko píše:
čákes píše:Jde mi ve finále o to, aby někdo zavolal uznal chybu na jejich straně a omluvil se. Kompenzace by byla milá. Sám dělám v "internetové firmě", která provozuje služby statisícům zákazníků. Pokud se stane chyba na naší straně a zákazník nás o kompenzaci požádá, tak mu jí dáme v rámci zachování dobrých vztahů. Povinnost to samozřejmě není.

ad DHCP - s původním poskytovatelem jsem měl uvedeno ve smlouvě statické nastavení. Nikdo mě neupozornil na žádnou změnu.


on je dneska trochu problém, že vlastně u těch služeb "za pakatel" je kompenzace za případně výpadky, už de facto zahrnutá v měsíční ceně :-)


Řekni tohle svým zákazníkům :D


Pokud mate ale sve zakazniky, tak to je pak na vas mit linku s nejakou garanci (SLA) apod. To neni chyba uvedeneho poskytovatele = tim se ho nezstavam.
0 x

K3NY
Příspěvky: 438
Registrován: 3 years ago

Příspěvekod K3NY » 1 week ago

Otvirat si hubu na technika je dost smutny postup. Doufam ze te za odmenu nechal vyzhavit a jeste chvili ti to nepujde :-)
0 x

Uživatelský avatar
zdenek.svarc
Administrator
Příspěvky: 1602
Registrován: 14 years ago
antispam: Ano
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod zdenek.svarc » 1 week ago

Uzavřeno na žádost zakladatele vlákna.
0 x


Zpět na „Dotazy od zákazníků“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host