ne to nechci rict, vetsina servisu co delame je spis zpusbena pochybnou instalaci ... nicmene jako u vseho plati, ze odejit muze vsechno. Nevim co chces rict tim, ze neco je za 100tis a tak to ma mit patent na nemoznost poskozeni / odejiti nejake soucastky ? ... chlape uvedom si, ze dnesni ceny 10Ghz spoju jsou stlacene na minimum ... podivej se co normalne spoje stoji, treba ceragon ... a pak se ohanej tim, ze nejakych ubohych sto litru je snad balik penez .........
Myslím že se debata odkloňuje od původního dotazu. Jak jste spokojení s přístupem ALCOMy k řešení RMA? Dodržují deklarované záruční lhůty na opravy spojů?
Ne, nedodržují :!: :!: :!:
Když jde do tuhého a mají uznat svoji chybu, tak řeknou, že oni spoj na
SITU neuváděli do provozu.
Když se člověk ohání, že byl na jejich školení které ho stalo pár tisíc,
tak mu řeknou, že to nic neznamená.
Tak proč školit-akorát tahat z lidí lowe když to dle nich "nic
neznamená". :
Je to technika - odejít může všechno. Vždy záleží na tom, jaká bude
reakce protistrany. Pokud bude podána pomocná ruka tak, jak bylo při
jednání před koupí přislíbeno je to v pořádku a podporuje to další
vzájemnou spolupráci. Pokud místo pomocné ruky jsou uváděny argumenty
proč to nejde, je to špatné a další spolupráci to uškodí.
Pokud se člověk rozhodne pro koupi daného typu zařízení daného výrobce
zařízení na základě ujištění o dostupnosti náhradních dílů a potom když
je potřebuje tak tu dostupnost nemá - je to sviňárna. :!:
Prostě pryč je doba 40Mbps alcomy za 1/4 mega...-chápu... Ale to je i
cena prodávaného internetu (64kb za 300,- před pár lety) :!: :!: :!:
Závěr ať si udělá každý sám.