Já v tomto případě musím použít směrovou. Router sice není ve sklepě ale v gewisce venku na domě, ale z nějakého důvodu od minulého pátku ráno (noc z 24. na 25.) nemá dostatečný signál. Zkoušel jsem měnit i modem/router za 3 jiné a stejný vysledek. Změnil jsem i polohu o 100m dál a stejný. Servis Vodafone trvá 10 dnů, což si nemůžu dovolit. Uplně si nepamatuju, jestli nebyla v noci bouřka, jestli se Vodafonu nemohla otočit anténa o pár ° a tím se změnili signály. Uvidím zítra až příjde anténa.
Ze by se antena vodAFOUNU otocila antena o par stupnu neverim.... spis neco v modemu bude na pikacu.
Taky tomu nevěřím. Ale jak mi vysvětliš, že jsem tam donesl 3 různé modemy a všechny maji nízký signál. A i ten co jel o 100m dál (jel přes to kamerový system), tak přestal také fungovat.