jo, neni nic prijemnejsiho nez operatorka, ktera houby rozumi tomu co chci a cte nekde z manualu co mi ma rict... pro vetsinu klientu asi fajn, protoze telefonaty jsou fakt z 90% opakujici se nesmysly resitelne restartem zarizeni, ale jak jednou zjistim ze dana firma ma callcentrum, tak se rovnou nechavam prepojovat na technicke oddeleni. Pokud nechce, tak zacnu mluvit o necem, cemu nerozumi (velice snadne) a stejne me tam prepoji, nebo aspon daji kontakt, protoze to nespada mezi jejich 5 naucenych zakladnich problemu uzivatele.
V zebricku profezyjonalnych operatorek vede borka co mi na nefunkcni net (kabel ze zdi nepridelil IP) radila jak otevrit IE, co je adresni radek a jakou tam napsat adresu, jak se zalogovat do routeru a jak proklikat quick-config, ackoli sem se ji snazil nekolikrat zarazit, ze takovou kravinu mi radit nemusi, protoze router je nastaveny dobre :-D Sdelila mi, ze musime projit zakladni kroky, az pokud to nepomuze tak me preda technikovi, otevrel jsem manual k routeru a ona fakt cetla radek od radku co tam bylo napsane "jak se pripojit" :-D Ale je to tak 5 let zpet, treba uz to funguje lepe
O nejake ochrane dat si iluze fakt nedelejte, znama co dela v prazskem callcentru vyklada jak to tam chodi a kdybych ji dal par tisic, tak mi vytahne treba klientelu O2 (pro ktere vola nejcasteji), protoze proste muze a nejak extra se to nehlida. Za par kacek navic mi je jeste protridi podle lokality a jen ty nespokojene. Nemusi to byt kompletni databaze, staci treba 1000 kontaktu a uz muzu rozjet vlastni letakovou kampan "zbavte se dratu, pojdte na wifi" at neni podezrele, ze mam jejich telefon a nikdo nikdy nic nezjisti.